Lördagen som kom och gick...

Men herreguuuuud , vart tog den här dagen vägen då ?

Tycker inte jag hunnit med någonting alls, Hanna och jag tog en liten skogspromenad med hundarna.Drivis första tillsammans med dem, dock ej den sista.Hon hade så roligt nere på ängen i det vissna gräset, jaaaa det är humor.

Sen åkte vi hem till C&A och hälsade på "hussen" och drack en kopp kaffe och åt en korv med bröd.Det jobbas för fullt med att färdigställas garage där innan snön faller.

Jaaa sen åkte jag hem och det känns lite som jag delar mitt liv med "moppen" nu,många små kisspölar blir det,både här och där.
Amigo tycker det är lite äckligt och ser sig noga för vart han sätter fötterna.

Jaaaa sen var det bara att förbereda kvällens middag,gubben bytte om från snickarbyxor till kockförkläde och snodde ihop en underbar gryta med renskav,grädde,lök,kantareller,soya och ris *mums*
Och alla underbara ungar var samlade,dottern och sambon efter att ha jobbat varsinna långskift helgen till ära....

 
Lördags mys helt enkelt *love you all*

Amigo och Drivis körde någon annorlunda form av att sova sked.


Han är verkligen en underbar förebild för valpar,så trygg och cool.
-Titta bullmagen på henne,sååååå underbart go.

Nu ska här ses "Så mycket bättre",nya lördags nöjet här *he he*
Jaaaa man har inte så höga krav på helgerna numera ; )

Ha det // Erika

Kommentarer
Postat av: Helene

Vadå söndagen, hur tänkte du då?? Den blir väl imorgon den - fan, blev lite smått nervös nu när jag kom hem från festen och läste din blogg och upptäcker rubriken! Shit, tänkte jag - är det redan söndagkväll??? Får sluta luras på det där sättet.....

Så söt hon är lilla Drivis och vilken tur hon har som får växa upp med Amigo! Ropen skalla, en Amigo till alla!!!

2010-10-30 @ 23:08:27
URL: http://barecho.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0