Nya bilder igen...

Inte så mycket att säga ,bara att jag känner mig såååå nöjd oavsett vem av dem det blir.





tik nr:1

tik nr:2




Som vi längtar efter att få hämta henne.

Och ett super GRATTIS passar vi på att säga till Pernilla och Kajza,Kajza blev trots sin unga ålder 2:a bästa tik uppe i Sundsvall idag , såååååå jäkla roligt.


Kortet taget förra helgen i Gnesta på pudelspecialen.(Lånat kortet av Lotta)

Och snart är också vi på banan igen.
Ska se till att få Lovisa ordentligt klippt nu och anmäla till Stora Stockholm.

Nu får ni ha en underbar vecka /Erika

Kommentarer
Postat av: Helene

Tik nummer ett tycker jag!!

2010-10-10 @ 19:55:50
URL: http://barecho.bloggplatsen.se
Postat av: Katarina

Erika jag tror jag dööör såå söööööt!!!! Fatta hur gullig man får vara, jag längtar jag oxå... Kul att ni ska ut på ställning igen Lofffisa och du, hon är ju såå fin.. Men så kul för Kajza då lillsnuttan. Grattis Pernilla o Kajza!!!

2010-10-10 @ 19:59:12
Postat av: Pernilla

Ja man tackar o bugar..så tacksam för att det gått så bra för henne de här senaste två helgerna..Tik nr 1 är nog min favvo..men som sagt, dom är skitsnygga båda..vilken topline för såna små valpar..O det här med Lovisa kan inte bli annat än bra..nu ska ni in på banan igen..

2010-10-10 @ 23:33:15
Postat av: Erika

Frågan är bara...

Vart hittar jag en Anna-Lena mån tro ; )

2010-10-11 @ 06:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0