Vår nya vardag...

Jaaa här flyter det på, lite annorlunda liv för ett tag.Dom andra hundarna tittar besvärande när vi ska upp mitt i natten för kisspaus.
Men hon sover dock allt bättre i sin bädd.Måste verkligen fota hennes olika stilar ; )

Men visst fan är det skillnad på valpar och valpar,det är liksom liiiiiite enklare att ha toy valpar.
Men vem har sagt att allt ska vara enkelt då......
Jag tycker redan jag känner att hon blir en härlig hund,man ser tydligt en slags värdighet i henne,lite högdragen i sitt sätt att vara.Alla som träffat henne förvånas över hennes lugn.

Vi var till A&D för att leka med deras lilla MiniBullterriervalp som är typ 1v äldre än Drivis.Och Ester vart ju väldans glad över en jämn gammal kamrat,men Drivis betackade sig direkt och undrade nog vad det var för litet skrynkligt monster.Lovisa såg dock sin chans att få glänsa med sina pudelrace,hon la i tvån och körde ifrån skrynklet plätt lätt.Roligt hade vi som tittade på : )

Annars är det många små skogs svängar nu för tiden, där hela flocken kan hänga med.
Amigo har dessutom varit klen i sina ben ett tag så han behöver lite vila han med.
Väntar fortfarande på Glucovetten jag beställde för över en vecka sedan.
Få se om den gör honom gott.


Gammel snuffe har pyntat till sig genom sina mysrullningar




Pusing och Pilan =Mysla och Tira


Bäst att kolla av sina nya domäner


Sååååå fin ....

Också fin ,men på ett annat sätt *hrmf*
Klart puss vänligaste hunden ; )



Näää nu ska jag pimpa till mig själv lite här,har nyss kommit upp ur ett hett bad och nu när jag är uppe sover lillan som ett barn kan jag lova *typiskt*

Ha det bra mina vänner //Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0