Picnic i Högbo

Lördag och gråmulet.Lillan har sovit bra i natt och jag kände mig riktigt utvilad när vi steg upp för att göra frukost.Men först tog vi oss ett hett skumbad och la uppdagen.
Vi kom fram till att vi skulle packa kaffe termosen,lite saffrans bullar och åka upp till Högbo och gå med vovvarna.
Sagt och gjort..

Trots dåligt fotoväder så slängde jag med kamera och stativ.















Hur kan den vara blå vid vingen på ett av korten och lila på dom andra ?????







Och sist men inte minst...



Nåja inte blev det så bra bilder inte,man får nog allt invänta våren och lite vackrare motiv.
Hundarna hade varje fall en trevlig dag och sov så sött i sina bäddar när vi kom hem.

På sen eftermiddagen kom Annika,Conny och William över på kaffe och med sig hade dom en jätte fin blomsterkvast och ett presentkort till dottern som fyllde 20år i går.
Men nu har vi just haft pizzakväll med barnen och resp.Tittat på "Så mkt mera" och bara myyyyst.

Hoppas ni också haft en skön kväll //Erika


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Älskar Högbo..ett smultronställe jag inte alls utnyttjar som när jag bodde i Sandviken..måste skärpa mig med det..angående dina bilder så tycker jag som vanligt att du är för hård mot dig själv..du är jätteduktig o bilden mrd Drivis fullkomligt älskar jag..fantastisk!

2010-11-14 @ 14:42:20
Postat av: Erika

TACK,Pillan,du är så snäll du hjärta

Vi kan åka upp och ströva någon dag när du har tid och lust.Kan skvallra att det luktade underbart när vi passerade gruvstugan ; ))

Bilden med Drivan gillar jag också,trots att den är väldigt överexponerad.



Ses i morgon för lite kvalitéts tid tillsammans ; ))

2010-11-14 @ 16:47:02
Postat av: Pernilla igen..

Ser fram emot....syns imorrn

Massor av kramar ifrån mig!

2010-11-14 @ 19:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0