Men herreguuuud !

Jaaa snön fullkommligen vräker ner,det finns ingen hejd på det hela och jag är rädd at vi slutar som vintern 98.

Vi skulle ju ha åkt till Järvzoo och fotat idag,men jag hoppade över det då jag tycker det är för riskabelt att vara ute efter vägarna sådan här dagar,och dessutom blir kamerorna så blöta.

Jag fick ju mitt nya objektiv i tordags, kalas roligt ända tills jag tittade in CP igen och vad ser jag.......
Objektivet som fotograf H.Andersson rekommenderade mig att köpa från början,men som kostade 10.400:-, och var på tok för dyrt för mig ....

Men sörrni, i helgen skulle objektivet reas ut för 4.990:- och jag är väl kanske inte direkt känd för att vara velig,men nu vart det jävligt jobbigt kan jag säga.......
-Jaaaa, det var inte jätte jätte svårt att trycka på "Lägg i kundvagnen" och sen avsluta köpet.Så nu sitter jag här med två objektiv,två pärlor ; )
Men naturligtvis måste jag skicka tillbaka 90/2.8 ; (

Detta ska passa utmärkt att fota hundar med,jaaaa annat också naturligtvis.
Önskar man hade fått högre löneförhöjning ändå,då hade jag behållt båda.
Och det nya heter (förmodligen ingen av er som bryr er ; ) )
Canon EF 70-200/4.0 L USM


Jaaaa men idag så tog sig "mästerfotografen" ut som hastigast *he he*
Snön vräker ju som sagt ner,men jag var bara tvungen att  fyra av några foton.
När jag tankade ur dem var jag tvungen att gapskratta !
-Näää det är inget barn som knäppt dem ; )














Hallå! -Släpp in mig (Taget genom rutan)

Trädet ute är just nu verkligen fullproppat med småfåglar,satt upp nötter i går också och det tror jag var uppskattat.

Ha det mina vänner /Erika






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0