Fotokurs del:3

Pigg som en mört idag, skööööönt !

Dels har hon sovit bra i natt ,sen var det ju fotokurs att se fram emot : )

Halv 10 hämtade jag upp Ullis och sen bar det av mot Årsunda skogarna för några timmars ålning längs marken.

Och jag måste säga att det tar sig ; )


















Åhhhh den här bilden är jag nöjd med,så nöjd : )





Åsså ett på Ullis



Drivis var med så klart och jag gissar att det blev några kort tagna på henne idag,med tanke på att vi är ca 12 kursdeltagare och större delen av gruppen tyckte det var bland det sötaste dom sett.



Hoppas få sen vad dom åstadkom på henne,då hon inte är still i många sekunder.

Nu ska här strax bakas pizza.Och i morgon är det en ny vecka med nya utmaningar ; )

Ha ett bra liv /Erika


Kommentarer
Postat av: Pernilla igen..

Men draaaa på trissor vilka bilder..Den här dan MÅSTE du väl ändå varit helnöjd med..Åh, så fint

2010-11-07 @ 17:16:53
Postat av: Erika

Joooo da ,jag är nöjd men "ha begäret" är större än någonsin och känslan "vill-mera" finns hela tiden.Var tvungen att beställa ett nytt objektiv när jag kom hem,det här är så jäkla kul !

Om det ändå var vår, hur det än är så är objekten vackrare då.Men men ,får väl snart hålla till godo med snöbilder ; (

2010-11-08 @ 05:06:49
Postat av: Sinna

Jag brukar kika in på din blogg och kolla lite och nu kände jag att jag måste lämna en kommentar och berömma dina jättefina bilder. Bra jobbat!! Sen så måste jag självklart även kommentera den underbara valpen som du har. Stort lycka till med både fotograferingen och den lilla skönheten :-)

mvh Sinna

2010-11-09 @ 09:19:03
URL: http://sinnasidan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0