Utställningsträning.

Måndagen var en lååååång dag, började 08.00 och avslutade med kvällsmöte.Ur drygt,speciellt då jag inte kände mig helt kry.

Idag är dock en annan dag och jag är piggelin igen.Fast den här kylan......*grrr*
Jag slutade skapligt tidigt och började med att förbereda kvällsmaten och sen klippte jag gräset och sen åkte jag in till Gävle med alla hundar för att utställningsträna Lovisa.
Guuuuuuud jag är stolt över henne och tycker att hon är så fin. Ja över Elvira med förstås.
Vi tränade en timme och sen åkte jag hem, eller jag svängde förbi lägenheten och rust gänget först.Och det går framåt,sakta men säkert...

Sen åkte jag ,tog en kopp te när jag kom hem och nu vart jag så där akut trött *gäääääsp*


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du haaar fina vovvar, så självklart ska du vara stolt...

2010-05-26 @ 15:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0