Nya grannar igen...

Har ni någon gång haft känslan av att vara helt otillräcklig, det har ni säkert.
En jäkligt jobbig känsla,när man tycker man gör så gott man kan och ändå uppfattas det inte som tillräckligt,inte ens dugligt........
Man försöker att inte bry sig, ändå tar man åt sig.



Idag fick vi nya grannar igen på jobbet, joooo då det rör på sig utan för mitt jobb.











Jaaa herregud ,först en trollkarl ,sen en cirkus....
Undra vad det blir nästa gång?
Sonen kände dock inget behov av kvällens cirkusföreställning, han tycker vi har cirkus nog här hemma.
-Nu tycker jag nog han är lite känslig och en smula överdriven......

I morgon är det fredag igen, guuud va tiden går fort.
Och i helgen ska vi väl dels försöka pyssla i dotterns lägenhet, då hon själv jobbar.Sen ska jag städa ur växthuset,mamma och jag plockade ut alla stamrosor och frilandshibiskusar i går så nu återstår bara städning och styling, jaaa ni vet allt lull-lull som ska stå där.

I övrigt blir det nog en vända till Owe Jansson och kanske IKEA.Kanske lite shopping piggar upp.
Och på kvällen blir det grillning och ett glas rött.
Jag tror nog att det kommer bli en riktigt skön helg ändå....

Kanske vi ska ta en tur på golfen med hundarna någon dag Katta och Pernilla, det var såååå länge sedan nu ?


// Erika



Kommentarer
Postat av: Katarina

Jadå visst kan vi ta en sväng på golfen det är bara att hojta till, alltid lika kuul med hundbus. Sen tar vi kaffe efter det... Men ville inte Kalle gå på cirkus varför dååå???? Hmf kan han ha blivit för stor kanske...............

2010-06-03 @ 23:23:49
Postat av: Katarina

Men hallå kolla in elefanterna hur dom står med bakbenet alla tre.... Jaaa dom där tror väl att dom uppträder för jämnan dom... Ser roligt ut!!!!

2010-06-03 @ 23:27:29
Postat av: Erika

Jaaa dom står så där när dom vilar,avlastar väl lite kanske.



Vi får hör med Pernilla när hon kan då, jag kan närsom helst i helgen.

2010-06-04 @ 07:17:43
Postat av: Katarina

Ja samma här!!! Hör av er bara, sååå kuuul!!!!!

2010-06-04 @ 14:30:41
Postat av: En läsare..

Tur ni inte gynnade den där skitcirkusen!!! Djuren har det bedrövligt...

2010-06-06 @ 21:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0