Medelhavsvärme, nää varmare ändå.

Men jag tror moder jord fått fnatt helt, värmen är otroliiiig !
Och vi pratar medelhavsvärme, så här varmt hade vi i Egypten i vintras.
Det är underbart, men mycket jobbigt för hundarna.Som tur var köpte vi ju AC och den måste jag säga är guld värd.
I morse tog vi vår vanliga motionsrunda och idag gick vi ner mot sjön, hundarna badade både dit och på hemväg.Amigo han gick ner i vattnet och bara stog där, man såg riktigt hur han njöt.Piraya hon vet inte hur hon ska bete sig, så emellan åt får hon sådana kallsupar att man tror hon ska sjunka.

Obs!   Korten tagen med mobilkamera






Livsnjutaren Amigo ...





Ser ni buset i ögonvrån på henne, den gamla haggan *he he*


Också tok rus i igen....

Jaaa vi traskade och gick i nästan 1.5 timme och på slutet var det riktigt varmt vill jag lova.

Sen fick vi fika främmande av Conny och Annika, och i morgon tar vi en dags tur till Eckerö.
Känns ganska nice att sitta ute på havet,på däck i den här värmen...
Räkmacka dit och smörgåsbord på väg hem,precis som vanligt.

Joooo jag måste ju också få visa er vår lite halv galne katt, fråga mig inte varför men hon älskar barn.Hon är inte alls van vid barn,då våra egna ju är stora,så man tycker ju att det normala skulle vara att hon upplevde dem som läskiga.....
Men inte vår katt inte, nu är hon ju inte som "normala" katter på något vis men ändå....










William var ju fullt upptagen med sonens gamla Spiderman gubbar och tyckte mest hon var väl när gången.Men det gäller ju att passa på när man äntligen får träffa barn sa katten.

I övrigt byggs det för fullt här, otippat va ?
Alla som känner min man vet vad jag menar....
Denna gång ska skotrarna få ett eget "stall"
Och dom får väl bygga hur mycket dom vill för mig,bara jag får sätta klätterväxter mot det när det är klart.






Coolaste killen i stan *he he*
Men i pauserna måste han bara....



Hans darlingar det där......

Avslutar med en bild från i går kväll, vid 21.00 tiden tror jag det var...

Vi hade den tiden fortfarande över 23grader varmt och det var som att sitta på en restaurang i kanten av medelhavet.
Tänk om man kunde stanna tiden nu, hur underbart skulle inte det va då .....



 Ha en underbar kväll mina vänner ,här är sofforna fyllda med sju stycken fotbolls fantaster som lever sig in i final matchen så jag tror att dom tror att dom sitter på läktaren där nere // Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0