Alfta i morgon.

Packar lite smått här, ska ju till Alfta och ställa Lovisa i morgon.Packar så mycket som möjligt klart så kan jag bara gå upp och bada i morgon bitti, får klippa så gott jag bara kan.

Sen går det som det går, höglöper gör hon ju också.Jaa hon var ju väldigt sen att löpa,det här är hennes första löp (16mån) och hon känner sig nog väldigt underlig.Såååå sjåååigt sååå....
Men Elvira hjälper så gott hon bara kan ; ))

Jag hoppas vi klara oss från åska och regn i morgon,men för min del eller mer för hundarnas skull får det gärna vara molnigt.
Vi borde bli klar i skaplig tid och då tänkte jag att vi åker till Mobackes i Bollnäs *såååå klart*











Måste ju passa på när man ändå passerar och mamma och pappa är ju här hemma med övriga hundar så dom går det då rakt ingen nöd på i skuggan på gården .
Dessutom är det nästan lite tradition att åka dit en gång om året.Underbar plantskola för övrigt med underbar restaurang/café.

Håll tummar och tår för Lovisa och Kajsa i morgon nu ; )

Lovisa                                                Kajza

Ha det / Erika

Kommentarer
Postat av: Katarina

Håller så dom börjar vitna nuuu!!!!

2010-07-17 @ 23:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0