Skoterbrudarna....

Igår hamnade vi hos Conny och Annika på middag, och lite dricka till också för den delen.
Trevligt trevligt , och som vanligt jätte god mat.

Men vi gjorde kväller ganska tidigt eftersom vi hade bestämt att vi skulle kliva upp i tid och åka skoter som idag.
Så klockan 10.00 satt vi på skotrarna,efter att ha varit ute och pulsat i snö med hundarna så benen kändes helt möra (Tack mamma&pappa för att ni passade hundarna sen)

Vi åkte och mötte upp Conny,Annika och William också begav vi oss av, först till macken för lite bensin och sen affären bredvid för att fylla på korv förrådet.


sen körde vi lederna upp mot Jäderfors,och det är så mycket snö att det på sina håll är riktigt svårt att ta sig fram även på skoter,men sååååå vackert på sina håll...
Vi körde som sagt upp till Jäderfors för att titta på lite rally(Vinterpokalen),och det var riktigt mycket folk ute...
Träffade på många vänner mitt uppe på skogen,på sträcka fem.





Grillningen är i full gång...


Vet ni ? Det finns dom som åker Yamaha,men ni ser ju va majoriteten väljer..


Fika...inte att förglömma.Halva nöjet det.Kaffe och chokladbollar.

Jaaaaa bilarna då.
-Jaaaa hade dom inte kört så j-la fort så hade jag kanske fått någon bättre bild,men men...



Nåja trötta och rödblommiga kom vi hem efter ett par timmar och någon fastkörning osv
Men jätte roligt var det och väl vädrad känner man sig nu, jaaa rent av lite slut.

Jag skulle egentligen ha badat en pudel nu,men jag vet inte.....
Kanske får vänta tills i morgon ändå.
Tror jag stoppar mig själv i badet i stället,sen myser jag ner mig i soffan med stora mjuka filten.
Jag tror jag ska göra mig en "Pink Panter"


Kan hända att jag hinner se Bolibompa sen, innan John Blund kommer.

Tack för en trevlig dag fam Göransson/Forsberg
Undra om inte Björn och Conny är liiiite stolta över sina fruar, som är så säkra att köra skoter ; )


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja nog förstår jag att dom är stolt över sina fruar allt!!!

2010-02-27 @ 23:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0