Som om....

Som om det inte vore nog.....

Nu verkar det inte bättre än att hundarna fått noskvalster,dom snorar och drar och beter sig åtminstone som om det är noskvalster.

Tja det är bara att ringa vetten IGEN ,som ju var här så sent som i söndags och vaccinerade...
Får ringa igen och be henne sätta in behandling, värst är det ju med ytte pytte lilla Monki.
Jag gillar inte att behöva behandla små valpar,men i detta fall finns det nog inget val.
Vetten får avgöra hur,var och när......

Snart är veckan till ända och jag vart ju skoteränka igår, joooo då grabbsen drog på drömsemestern i går med sina älskade ski-doosar..
-Och NEJ, det var inte läge ens att fråga om man fick hänga på.
-Nääää det var en ren grabb tur.
Sonen är också med och hade inte han haft öronen i går när dom hade lastat och äntligen gav sig av, då hade leendet gått runt hela huvudet på honom.

Så jag gissar att dom kört som dårar idag, för nu skulle det väl testast gränser antar jag.
Som tur är så har flera av dem haft magsjukan i början på veckan ,så jag hoppas dom inte är fysisk toppform..

På jobbet idag så fick vi däremot se fysisk toppform, jooo dåååå dagen till ära vart det brandinspektion !!!
-Oj oj oj, jaaaa inga brandslangar och sånt ; )



Utan mera en koll på vad släckarna satt och det räcker för mig och flickorna....



Jaaa när dom så åkte och vi bokstavligen kunde andas ut och slappna av då var det inte utan att man kom på sig själv med att sitta med hakan nere vid knäna....

Nåja nog om det....*hrmf*

I kväll ska dottern och jag avnjuta en sallad med pasta,kräftstjärtar och räkor och lite annat smått och gott.
Lite tv tittande och myspys.
Amigo han njuter när hussen är borta och han får ha hela hans sängsida för sig själv,han är ju en riktig mysprupp som i det läget skulle offra hela sitt liv om någon oinbjuden klev in.

Ha det mina vänner //Erika


Kommentarer
Postat av: Helene

Sa du till dem att vi behövde lite hjälp med släckningen på Årsunda Förskola också??

2010-02-18 @ 19:36:39
URL: http://barecho.bloggplatsen.se
Postat av: Katarina

Ja inte är det roligt när det blir elende på elende. Det är bara motgångar början på året tycker jag. Jag är "LESS"......Hoppas det vänder snart....

2010-02-18 @ 19:51:09
Postat av: Pernilla

det vore f-n värt o sätta eld på huset........

2010-02-18 @ 22:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0