Stående kommentar....

...När det är fredag är -Äntliiiiigen fredag!!!
Innan jag kommer ut från jobbet då,har man oftast både hjärtklappning och känner isg stressad upp över öronen.Speciellt dom sena fredagarna känns tunga....

Som tur är släpper känslan ganska så snart man satt sig i bilen och fredags känslan infinner sig.
Idag hade jag just en sen fredag,men det gick ok.

Jag tog hundarna en runda när jag kom hem och sen tog jag med mig Monki och åkte över till Katta o Asko och tog en kopp kaffe.Jaaaa vi har fått lov att ha henne hela kvällen ,då dottern jobbar till 22.00.
Gubben fick sig en massagage genomgång av Asko då han hade fått en riktig låsning i skuldran.
Jag vet ju hur vidrigt ont det gör och hur skönt det är när man kan få hjälp att lätta upp smärtan.

Just nu är lilla Monki mätt och belåten och hon skuttar och leker som en liten toka här bland alla stora hundar.
Hon leker på liv och död med en av IKEA råttorna, medans Elvira övervakar noga.
Hon är för rolig att titta på och man kan som inte se sig mätt på henne, den lilla plattnäsan.....

Vi andra sitter här hungriga och förväntans fulla på att gubben och en av sonens kompisar ska komma hem med mat åt oss.Sen ska vi bara mysa i tv soffan och avnjuta fredagskvällen som den bör,till Let´s Dance = )

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0