Annandagen och snön fullkommligen vräker ner.

Ursäkta en fråga Herr Väder...
-Hur f-n mycket snö tänker du vräka ner över oss dödliga i år ??????

Inte nog med att du vräker ner snö på oss, du ser till att vi har kallt också.
Min fråga är, när tänker du släppa fram "Våren" ????

Gubben han skottar och skottar och skottar,jaaaa nu ska vi väl inte sticka under stol med att han är lite paranoid med det här med snön och skottning och det kan jag säga er att fick han ta över Lasses jobb (han som plogar här i området) då såg jag aldrig till honom, och gatorna var förmodligen asfaltsrena, mmm jag vet att ni som känner honom nickar införstående nu ; )
Det är inte heller omöjligt att han såg till att få ner "golvvärme" i gatorna, för att få den där riktiga finishen ; )

Drivan däremot hon tycker vädret är förträffligt : )


Vi tog en promenad längs oskottade gator runt lunch,medans Lasse körde som en tok med traktorn för att få bort all snö, snö som bara vräker ner.
Vi tog kaffe paus hos Hanna så Drivan och Tex fick busa.Så bra att dom har varandra, dom har ju precis samma humor.

Nu har vi just hejat fram "vår" Dennis som spelat med SAIK idag och han var sååååå jäkla duktig.
Grabben är ju kung !!!!!



Tja sen har väl dagen mest ägnats åt ,jaaaaaa.....
Inte ett sk*t, eller joooo det vanliga som att vika ren tvätt, bada och pimpa pudel och i morgon.....
I morgon är det jobb, uch och blääääääää !!!!!
Men älskade gubben min fyller också år, så det blir smörgås tårta och kaffe här.
Vi får väl se om det dyker upp några som vill fika med oss på eftermiddagen ; )

Sent om sides fick jag också iväg ett litet grattis kort till lilla prinsessan som fyllde 1år på självaste julaftonen.



Kajsa 1år

Ha det bra mina vänner / Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0