Första veckan på jobbet klar.

Första veckan är gjord, och det har gått riktigt bra.Nåja lite paltkoma efter lunch ,men annars helt ok.

Idag hade jag dessutom tidig fredag, och det är sååå skönt.Åkte hem och plockade lite i trädgården , plockade in alla hibiskusar nu då nätterna är riktigt kalla.
Några fick stå i växthuset och den uppstammade fick komma in.
Hoppas nu att inte alla knoppar ramlar av dem, dom kan ju vara riktiga kinkputtar dom här blommorna.

Vi avslutade arbetsveckan med ett restaurangbesök på kvällskvisten mannen och jag, jätte mysigt.

I morgon tror jag minsann vi ska ha en liten sovmorgon, sen blir det väl som vanligt en promenad med doggsen.

Annars är helgen öppen för förslag, underbart när vardagarna styrs av rutiner och åter rutiner.
Men nu ska jag njuta i soffan med hundarna runt mig och ett glas R&F ; )



Lite höstiga färger, men det känns lite rätt nu.

Ha det /Erika


Kommentarer
Postat av: Katarina

Ingen fara med hibbarna, mina knoppar har aldrig trillat av....

2010-08-20 @ 23:49:21
Postat av: Erika

Det är oftast dom dubbla som är kinkiga.

2010-08-21 @ 09:19:44
Postat av: Pernilla

Hahahaha...Paltkoma..det uttrycket har jag aldrig hört förut..

2010-08-21 @ 12:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0