Terrorn är i gång igen...

Precis var terrorn över från div påskande ungar som knackat dörr dag som natt höll jag på att säga.
Men i varje fall i tid och otid.....

Nu börjar nästa terroraktion........

Nu ska all världens ungar sälja majblommor och precis när jag bytt om till morgonrock,satt mig i soffan med div gotta och preciiiiiiiiis dragit filten över benen ,så knackar det på dörren !!!!!!!

Först tänkte jag bara skita i att öppna,men så tänkte jag att det kan ju faktiskt vara någon annan.Men ack nej....
-Vill du köpa majblommor ?

-Nääääääääääääää, det vill jag inte !

Uch vilket dåligt tålamod jag har utanför jobbet.

Men har man först jobbat hela dagen, sen trimmat ett stycke hund ,sen plockat ner torr tvätt och hängt ny tvätt, plockat och torkat både här och där då har åtminstone mitt tålamod börjat dala för dagen...

Snälla mamma och pappa kom hit med fläskpannkaka, så jag slapp laga mat i dag varje fall.

Ha det mina vänner


Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack för tipset om Lidl!!

Det blir nog en tripp till S-viken på Tors då :)

2010-04-13 @ 18:35:41
Postat av: Katarina

Nej men nu får du andas djup innan hjärtat stannar... Ja inte är dom roliga inte, om dom stog vid affären så man slapp dom springande hemma så vore jag nöjd...

2010-04-13 @ 21:02:38
Postat av: Christina i Taxinge~

Sätt en lapp på ytterdörren:

"Här har vi redan köpt majblommor och ska inte köpa flera!"

Dra sen ett djupt andetag....:-)



2010-04-13 @ 21:23:14
URL: http://www.123minsida.se/Christinas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0