Nu börjar väl höstförkylningarna....

Vaknade med feber och kände mig allmänt småkrasslig.
Men jag petade i mig alvedon och lite vitaminer,åt frukost och stack till jobbet.

Jobbade lite på sparlåga och åkte hem vid 15.00.
Mamma och Pappa var här så vi fikade lite och sen var det dags att fixa nytt pass till sonen som ju åker till Djerba i Tunisien i oktober med sin syster och hennes sambo.

Gubben skulle köpa med sig lite godis hem för i kväll ska här mysas,dels för att det är mysväder och dels för att jag inte känner mig upplagd för något annat än soffan,MEN mest för att det är säsongsstart på IDOL,äntliiiigen som jag längtat.

 



Så nu ska jag ta hundarna och gå en promenad tillsammans med Hanna och hennes doggar och sen ska jag gå hem och steka fläskkarré,göra svampsås och koka ris till det.

Passar också på att visa lite bilder som jag tog i helgen,tyvärr inga på mig själv då eftersom det är så himlans svårt.
Men väl på Lottas pudel kille "Håkan",som  tog sitt första cert,så ung han är...




Fotade med nya objektivet,men jag tycker bilderna blir små grummliga och det retar naturligvis mig.


Kommentarer
Postat av: Ullis

Jäklar vilka fina bilder du fick till!!! Han är ju bara URLÄCKER!! Tänk att lilla Pattan kunde klämma ur sig en sådan kille.. KRYA PÅ DIG!! Ngn Svin influensa kan det ju inte va..för vi som bor med respektive är väl immuna eller??!!?? ;)

2009-09-08 @ 16:42:31
URL: http://www.123minsida.se/ullis
Postat av: Katarina

Men kära nån så vacker han är Håkan!!! Ja jag tror nog att jag lär be Lotta om en klippning på min lilla Ria!!!!

2009-09-08 @ 23:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0