lördag eftermiddag

Vid lunch tid åkte jag ut till mamma och pappa med "stor bilen" för att hämta hem lite prylar.
Känns som om det är lika bra att ta lite i taget, jaa hela bilen var full proppad med div möbler och annat kraffs.
-Jaaaa det är så mycket så jag vet liksom inte ens vart jag ska börja.

En stooooor kista med gamla leksaker efter sonen,den innhåller bla massor av Spiderman gubbar.En stor kartong innehållande kläder efter barnen när dom var riktigt liten,en låda innehållande massor av Barbiedockor,en vacker kaffe service från farmor,tallrikar från farmor och farfar som hon haft som prydnad men vackra och klart värda att använda som mattallrikar.
Typ så här fast mer åt det fyrkantiga hållet



När jag kom hem fick vi besök av Robban och hans Helene som hade med sig en jätte bukett med blommor,som lite grattis i efterskott...
Fast jag fick ju present då med av dem,men dom kunde inte närvara på festen pga influensa (dock var det inte efter tester den sviniga)

Vi fikade lite och när dom åkt tog jag Lofisa under armen och satt henne i badet,schamponerade upp lilla lortmaja och sen var det bara att inta trimbordet och slå fart på stora fönen.

När jag var färdig gick jag upp och gjorde köttfärsbiffar och pot.mos,
-Mmmm dom blev riktigt goda.

Nu sitter vi i soffan och zappar mellan allt skit som visas och ska strax gå över och rasta Katta och Askos vovvar,Maja och Ria.Eftersom Katta och Asko är på kombinerat dop och bröllop.

Sen känns det som om det blir en tidig kväller,känner mig seg och trött och när det ändå bara är skit på dumburken kan man ju lika bra passa på att sova.

I morgon fortsätter staket bygget,så det snart blir ordning på gården igen.

Krams //Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0