Livet är orättvist...

Tyckte arbetsdagen gick riktigt bra idag,kanske för att det var kort dag och vädret är varmt och skönt.

Ett besök hos både Bernö Trädgårdscenter och Storsjöstrand efter jobbet piggar ju alltid upp även om det var ganska utplockat gjorde jag några 50% fynd..

Men lyckan över dessa var obetydlig när jag kommer hem till ledsna miner och en förkrossad son....
Vår vän sen länge och en av sonens bästa kompisars mamma har idag somnat in,efter en svår kamp mot cancer orkade hon idag inte längre.
Vi delade många intressen hon och jag och hade ofta mycket trevliga pratstunder ihop,skoter turer vintertid och hundpromenader då och då...
Man finner inte ord och tron sviktar rejält när en sådan ung människa ska behöva först lida så och sen få lämna jordelivet ändå.

-Åhhh "M" vi saknar dig redan,men aldrig glömmer vi dig!
Och varje växt,blomma jag sätter kommer jag att tänka på ditt stora intresse för trädgård och blommor.
Sov Gott vännen.....

Kram till er alla älskade vänner // Erika


Kommentarer
Postat av: Pernilla Gulaker

Hon var en mkt fin vän. Jag saknar henne

2009-09-02 @ 22:57:00
URL: http://www.trazta.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0