Fredag !

Ohhhhh Yes !!!!

Åhhhh va härligt med helg igen *me like*

Ser av kommentaren nedan i bloggen att Conny och Annika har det riktigt bra.

-Men Annika Malvan har ingen jätte snabel till ståndare precis,se bild.



Då tänkte jag på Stockrosor och är det det,så ser du om det finns "frökapslar" på stammen ,brukar vara stora som körsbär frökapslarna.
Finns det frökapslar så ta dom.
Men stockrosor har heller inte jätte stora ståndare,inget som typ hänger utanför blomman,i övrigt kan stockrosen ha många olika färger typ vinröd,vit,aprikos,gul,rosa osv


Har det du hittat längre snabel än så här kan du väl ta ett skott,skölj av det under vatten och sätt blött papper runt skaftet och stoppa i en påse som du knyter igen.
Inga vackra Pelargoner inom synhåll ?

Ha det bra så ses vi när ni kommer hem *krams*

Till er övriga, ha en underbar fredag.Nu ska jag jobba snart.

//Erika


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej igen!



Det kanske är sån på andra bilden, nog tycker jag att snabeln ser rätt stor ut på den allt!(vet inte vad du är van med....)

Jag ska kolla vad jag kan få tag i...



Vi har varit på Monza idag och sett träningskörningen (man kan ju tro att de skulle ha varit färdigtränade när de är så kallade toppförare, men icke)

Vi hörde ljudet redan innan vi kom av tåget, pappa hade ståhår och Conny sa: - jag tror jag blir tårögd!

Ha det så bra!

Kram Annika

2009-09-11 @ 17:51:56
Postat av: Katarina

Men Annika när du skriver att Conny blir tårögd då börjar jag å fast jag inte är me haa haa

2009-09-12 @ 00:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0