Uch och fyy...

Idag känner jag bara fyyyy,uch och bläääää !!!!
Idag mår jag dåligt .....
Tycker det är pest och pina och känner att vi blir behandlade som idioter,totalt inkompetenta sådana till råga på allt....
Uch orkar man det här så mycket längre.......
Många med mig mår inte bra och tycker inte att situationen som råder på jobbet nu är rolig.





































































































































































































































































































Kommentarer
Postat av: Lotta-Djakartas

Tjillevippen.. nu har ja uppdaterat mig o läst din blogg o fått vetskap vad ni sysslar med.. Här spikas o byggs det staket oxå.. Har nån föresten förslag vart man köper sånt plaststaket att sätta innanför granhäcken så att inte småvovvarna kommer ut..kan dom ha det på ÖB tro? eller kanske granngården?? Sitter o tänker på att det skulle va så roligt om ni ville komma över en sväng hit.. kanske katta o asko vill bli med oxå..Gubbarna måste ju komma o besikta garaget eller carporten.. ska försöka ta lite bilder idag o lägga ut på bloggen senare.. nu ska ja ta tag i disken, försöka få in lite kläder i garderoberna samt göra en äppelpaj för här finns tonvis med äpplen kan ja lova.. kramar o äntligen fredag

2009-09-25 @ 08:13:23
URL: http://www.djakartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0