Höststorm ute

Uch i morse var det lite motigt när klockan tjöt.....
Det var mörkt och väldigt regnigt, dock inte så kallt.
Det var höst helt enkelt...

Ute såg det ut som ett slagfält av nerblåsta grenar och löv.

Eftersom jag började tidigt idag(06.15) så slutade jag också tidigt, så jag åkte hem och dammsög,tvättade och torkade/putsade köksfönstren, sen åkte jag ner till sonens skola för att hämta honom.
15.20 slutade han och jag var där i tid,men aldrig kom han....
Jag väntade och väntade och var till slut tvungen att sms honom och fråga varför han aldrig kom ut från skolan.

Fick sms tillbaka att han var hemma hos flickvännen Louise och att jag inte behövde hämta honom !?

-Hallå,är det möjligtvis sånt här som kallas curlingförälder eller är det utnyttjad ???

-Aja, var bara att åka hemmåt,men eftersom jag hade hundarna med mig så åkte vi ner till golfen.Trots höststormarna så tog vi en tur runt banorna och hundarna älskar att springa där och man har kanon bra uppsikt.Idag hade dom sååå roligt med en ret full kråka och pucko Märta hon fattar ju aldrig att dom driver med henne,hon jagar seriöst fram och tillbaka naturligtvis utan resultat.
Sen åkte vi hem och fikade lite,jag bytte några meningar med Lotta på MSN,hon sticker ju till Bratislava i morgonbitti.
Det är tydligen 22grader varmt där så jag tror inte det går någon nöd på henne.

Dottern,sambon och sonen åker ju också snart,fast till Tunisen.På tisdag bär det av och gissa om dom ser fram emot det ???
Och vi får huset fullt,Mysla,Tira och Vilda kommer och bor med oss under veckan dom är borta.

Nu ska jag med en filt tillbringa hela kvällen i soffan och bara njuta.Fattar inte att jag känner mig så trött och orkeslös...

Ha en bra "lill-lördag" //Erika


Kommentarer
Postat av: Katarina

Orkeslös hallå!!!! Som du far fram, då ska du se mej. Sladden är urdragen och jag hittar inte kontakten igen.... Om jag bara kunde bli kvitt den här förb.... huvudvärken så man blir som folk igen. ÅÅÅÅÅ tänk att få åka till värmen nuuuu, så skönt!!! Först Lotta sen Elin Micke O Kalle, fy vad avis jag blir...

2009-10-07 @ 23:29:33
Postat av: Christina i Taxinge

Halloj!

Såg att din dotter åker till Tunisien.....det gör jag & maken också! Men inte förrän 18/10.

Vi ska till Hammamet......

En veckas värme(hoppas jag!), gör susen för humöret:-)

2009-10-08 @ 17:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0