trött..

Helt slut och har sovit väldigt dåligt i natt, men det var vi flera på jobbet som gjort...
Var det fullmåne eller något mån tro ?
Orkar knappt skriva, är helt slut efter att dels ha jobbat en hel dag, jäktat runt på sjukhuset i ett ärende så jag trodde jag skulle svettas ihjäl..tog ju inte av mig jackan heller ,näää det kan ju vara onödigt *pucko man är*

Hem och anmälde båda tjejerna till Cupen,sen trimmade jag både Dumle (en av mina springeruppfödningar) och jätte "bebisen" Lotus.
Underbar riesen det också,med så jävla härlig mentalitet, go glad och överlycklig som alltid över att träffa mig..
Jätte fin är han också som ett plus..
Ska nog ställa honoom lite mera i sommar för nu har han en kalas bra päls,sträv och kolsvart.

När jag var klar hade mammsen och pappsen kaffet klart här,med färsk bullängd.
Hur gott smakar inte det när man slitit som en räv hela dagen.

Bara att svida om efter fikat till lämpligare städkläder och dammsuga lite underbart grus som hundarna nu bjuder gladeligen på varje dag.
-MEN , jag är såååå underbart tacksam för en relativt stor hall med klinkers och super duper golvvärme.

Sen utfodrade jag dem och var ut i skogen igen...
-Jaaaa, innan man får kväller så är man ganska trött.

Ni som inte har hundar och övriga djur va f-n gör ni efter en arbetsdag ?????
-Eller vill jag vet ??? *troligen inte*

Kollade av Lottas hemsida och blir alldeles sjuk när jag ser alla pudelvalpar, jag skulle kunna ta hem alla.
-Guuud så söta, törs nog inte göra ett besök med risk för flera....

Var på stan igår och sprang då in på Kapp Ahl en sväng, skulle bara titta.......*schuuup*
-Kunde inte hålla mig...

också ett passande halsband till tunikan..

Nu blir det vatten och bröd resten av månaden *hi hi*

Nu ska jag sätta mig till rätta i soffan och invänta Bygglov sen blir det sängen, jag börjar tidigt i morgon och det är kämpigt nog det nu när vi gått över till sommartid...
Jag är alltså på jobbet 05.15 i gammal tid.. *gäsp*



Kommentarer
Postat av: Lotta-Djakartas

ja du kom gärna o hämta några krullissar smile ja har vad ja gör .. tur att det inte kan dra in grus just nu i varje fall..

Go pudel go pudel ha ha det trodde du aldrig att det skulle komma innanför dörrarna va?

Kramar p.s synd att ja va tvungen att sticka hem idag .. lite kul med onsdagar då ni glider förbi..

2009-04-01 @ 23:31:37
URL: http://www.djakartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0