Hutlöst !!!!

Äntligen fredag och jag har ingenting inbokat, ingenting.......*sköööönt*

Kanske tar vi en skoter tur, eller kanske en sväng till Plantaget för att få lite vår stämning.
Lite pelargonsticklingar är alltid lika roligt att inhandla .

Pratade ju med Lotta på MSN ,hon påminde då om att anmälan till Lilla Stockholm går ut på måndag.Så det var ju lika bra att gå in på internet anmälan för att slänga iväg anmälningarna på "brudarna", och det var då.....

Jag satt kaffet i vrångstrupen !!!!!!
Vet ni var SKK tar för att anmäla två hundar !?
850:- !!!!!!!!!
Har det brunnit i huvudet på dem fullkommligt , hur är det bara möjligt ?
-Ja det vart till att lämna en av dem hemma, alltså jag tycker hundutställningar är jätte roligt i lagom skala.
Men ALDRIG att jag slänger ut nästan tusen kronor i BARA anmälan, ja menar bensinpengar ska till sen också samt allt annat man shoppar på en utställning..
-Nääää fy f-n SKK !

Det får bli Märta som får åka, så får väl Vilda åka på nästa då....
Men ärligt det känns liksom inte lika roligt när det kostar så här mycket. Det får bli några utställningar i vår och sommar sen får det nog räcka.
Hur ska alla stackare som inte har en fast inkomst ha råd med det här och alla som ställer fyra-fem hundar, hur fasiken har ni råd ????
Eller råd och råd har man väl, om man inte gör något annat .Men sån är inte jag, jag tycker det som sagt är roligt att ställa ut ibland ,MEN jag lever inte för det på samma sätt som jag gjorde förr.
Mitt liv innehåller mera än bara hundar.
Jag älskar dem ändå och har lika roligt med dem utan att åka på utställning varje helg,tack och lov.

För mig är dom inte business, för mig är dom familjemedlemmar och ska så förbli.

Men jag tror ärligt att SKK får se betydligt färre hundar på sina utställningar med dessa hutlös priser.

Näää nu ska jag umgås med familjen och ha en lugn och trevlig kväll.

God mat och Let´s Dance väntar.

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0