Sov Gott mina älsklingar...

Sov Gott mina prinsessor ,ni lämnar ett enormt tomrum efter er.
I dag finns här bara sorg och tårar,och man försöker finna orden vilka underbara hundar
detta har varit.




Birvåkens Klara  96-06-09 *** 09-07-31

Tack för allt du lärde mig,för allt roligt vi haft,för alla människor vi lärde känna tillsammans.
För att du var det vackraste,sundaste och mest begåvade hund som funnits.
Guuud så jag saknar dig vännen min.
Tack för att vi fick ha dig hos oss så länge.
Sov Gott och jaga skiten ur dem där upp nu.Vi ses,fast lite senare men jag lämnar dig aldrig.
Du har alltid en stor del i mitt hjärta.



Gore-Tex Alike Elagance 970506 ****090731

Tack för allt Bonnie,min allra första egen uppfödda hund,tack för att jag fick följa dig från
första stund.
Du lämnar ett stort tomrum här och hos min mamma och pappa där du bott större delen av ditt liv...


Så var denna underbara roliga och mest fantastiska del av mitt liv slut, nu finns här inga spaniels mera...

Kommentarer
Postat av: Åsa på lånedator

Nä fy.Erika, nu tycker jag rejält synd om dej! Jag vet precis vad du går igenom nu, men ditt beslut är så väldigt rätt även om det känns tufft. Du vet iallafall att dina hundar har haft ett underbart hundliv och hundhimlen blir två fina tjejer rikare.

Kramar

//Å

2009-07-31 @ 15:05:31
URL: http://bounders.dinstudio.se
Postat av: ullis

Tänker på dig Erika. Ett tufft beslut, men oxå ett bevis på att du är en otroligt sund och ansvarsfull hundägare. Som kan vara så osjälvisk och tänka på dina älsklingars bästa!! Tårar på jorden men glada skall i hundhimlen. Kram

2009-07-31 @ 17:00:21
Postat av: Christina i Taxinge

Ikväll tänker jag på dig, Erika!!!!!

Kramar!

2009-07-31 @ 19:55:14
Postat av: Lotta Djakartas

Tänker på er o tårarna trillar nerför kinderna, men hundhimlen år nog väldigt fin o lilla Ella är ju där o väntar hon oxå.. Kram på er

2009-07-31 @ 23:20:44
URL: http://www.djakartas.se
Postat av: Katarina

OJ OJ VAD DET HÄR ÄR JOBBIGT!!! Då jag vet vad Klara och Bonnie har varit för dej!!! Och för din mamma o pappa... Jag tänker på ER ALLA!!! Men du vet så blödig jag är, så jag har inte kunnat ringt till dej i dag de går helt tänkelt inte. Men de ni gjorde idag var helt rätt fast det är så svårt... Varma Kramar Katarina

SOV SÅ GOTT KLARA O BONNIE!



2009-07-31 @ 23:35:19
Postat av: Annika

Hej vännen!

Tänker på dej i denna svåra stund, beslutet är helt rätt och SÅÅÅÅ svårt att fatta. Klara-Fina och Bonniegumman har kommit till Burran och alla andra som finns i hundhimlen, de slipper ha ont och blir som ung pånytt. Kramar till er alla.

Annika

2009-08-01 @ 02:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0