En helt vanlig dag....

Idag blev det inte så mycket annat än en städ och tvätt dag och iof är det ju skönt att få undan lite sånt tills man börjar jobba.




Jag gjorde köttfärsbiffar och makaroner tills dottern slutade sitt jobb, hon skulle ändå hit och hämta upp vavvorna så då passade vi på att luncha ihop.


Sen tog vi en tripp till Plantaget hon och jag.

Jaaa sen har jag väl bara varit hemma och plockat.
-Tar det aldrig slut undrar man....

Nu ska vi titta Allsång på Skansen och käka pizza


Ha en trevlig kväll mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja jag hade en städkväll i måndagskvällen jag, helt slut har nästan sovit bort den här dan. Jag fattar inte hur trött man kan bli. Blir så irriterad när jag är så här trött USCH SÅ HEMSKT DET ÄR!!! Vad får du din energi ifrån jag bara undrar, de är inget du kan dela med dej av????????? Kramzzzzzzzz

2009-07-29 @ 00:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0