Den har kommit !

Måndag och ny arbetsvecka, detta resulterade i betydligt mindre barn på jobbet vilket ju är mycket skönt.Detta gör att man kan ta itu med saker som blir eftersatt i den vanliga vardagen som ex städning och annat små pyssel.

Och äntliiiigen idag kom den, min nya kamera *jihooo*
Canon EOS450D 18-55 samt extra objektiv 70-300

Så jäkla roligt att det känns som lilla julafton.
-Jaaaa jag  rev upp paketet och visste inte hur fort jag skulle få i hop den och ploppa i minneskort och batteri.
Som jag har trånat efter denna,tyvärr var ju extra objektiv som jag vela ha tillfälligt slut så jag får väl lugna mig lite med det dååå.
Nu måste jag plugga instruktionsboken och verkligen lära mig den så jag får ut maximalt av den.
Men lite provbilder var jag ju bara tvungen att bränna av.







Och visst fan är det skillnad,man bara bränner av ett kort och skärpa och klarhet sitter som ett smäck, fasiken vá roligt !!!!
-Åhhh gud va jag ska fota nu.Men det är klart det är ju inte en kamera man bara slänger ner i ryggan när man är ute och åker skoter eller som knappt märker av när den hänger runt halsen.

När jag äntligen sansat mig så svidade jag om och tog tillsammans med Hanna och hundarna en timmes promenad och när jag kom hem så hade gubben gjort en riktigt god vegetarisk köttfärssås med pasta.
Och nu tror jag faktiskt jag ska hoppa i ett varmt skumbad och ta med mig instruktionsboken till kameran och läsa lite.
-Aha....så jäkla roligt det här.

Men först ska jag ta en kopp kaffe med min älskade gubbe.

Ha det mina vänner //ERika

Kommentarer
Postat av: Katarina

Men satan i gatan vad fina bilder! Ja Maja ställer upp på foto hon, så du får testa "ler" är så tacksam om du kan ta några fina bilder åt mej!!!!Kram Katarina

2009-02-24 @ 01:19:03
Postat av: Lotta-Djakartas

JAAAAAAAAAAAAAAAA YEEEEEEEEEEEEEEES Äntligen frid o fröjd.. ha ha ha ha

2009-02-24 @ 21:20:17
URL: http://www.djakartas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0