Påskafton.

Nu ska jag fatta mig kort, dagen ute är alldeles för vacker för att jag ska ge mig tid att sitta inne vid burken.

Kista Mässan igår, alltså Lilla Stockholm.

Debut för Hanna,men inte för Lilleman.Men tillsammans gjorde dom debut på ett kanon bra sätt tycker jag.
Hanna tog över Lilleman runt Nyår och som nybliven dvärgschnauzer ägare tycker jag hon har tränat upp en relativt otränad hund till maximum,hon har lärt sig skrapa ull,bada och föna och så här såg det alltså ut på deras första gemensamma utställning.



Grattis till en 2:a placering i en relativt stor Öppenklass och till CK.

Lotta hon ställde Märtas bror Viggo, det var hans andra utställning och det gjorde han på ett strålande sätt.
CERT,CACIB och Bästa Hane !!!!!



Märta debuterade hon med ,och hon som aldrig varit i från sin övriga flock var väldigt spak och hon som normalt är väldigt gå-påig blev lite smått ta fatt...
Golvet var halt och ganska läskigt tyckte hon..
Hon slutade som 2:a i unghundsklassen, tyvärr fick endas två  av ALLA svart/silver tikar CK så hon fick nöja sig med Hp.


Nu tar vi nya tag och kommer igen.
Och fram tills nästa utställning får det nu bli trädgårdsresor och grävjobb i rabatterna.
Vi startar vår trädgårds säsong med ett besök på Söderfors Trädgård på lördag.
Och hundarna får njuta av mycket tid ute och bara vara lorthundar för en tid.

I går kväll var vi bjudan till Conny och Annika och som vanligt var det underbart god mat ,grillad kyckling,rostade grönsaker,aioli,tzatziki, jaaa Annika vet hur det ska vara hon.
Och lika trevligt som vanligt.Men jag väljer att inte lägga ut bilder....
Men vi hade så roligt och jag har inte skrattat så mycket sen lucia festen tror jag.
Annika hon skrattar inte idag tror jag..........

Ha det gott mina vänner,nu ska jag ta med mig kaffekoppen ut.

Kommentarer
Postat av: Annika

STORT TACK för att du inte lagt ut bilder!!!!

Ja herreguuud så det kan bli.....

kram Annika

2009-04-12 @ 19:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0