ditten och datten..

Sista arbetsdagen före en dags ledighet igen, sköööööönt.

Ska verkligen bli skönt att komma tillbaka till vår egen förskola och jobba igen, man blir liksom lite husvill när man ska vara i annat hus.
Som tur är så har vi varit många som jobbat ,vilket gjort att vi kunnat unna varandra lite tid ; )

I övrigt har inte veckan bjudit på så mycket annat än tränigsvärk,herre gud hur ont man kan ha.
Idag är det efter lite stretch övningar något bättre och Hanna och jag har varit ute och traskat med hundarna.
 
I går var Pernilla här,så vi klippte lite på Honey och fotade henne. Jag är ju långt ifrån något proffs på att klippa pudel,men jag har heller aldrig påstått annat.



-Visst är hon underbart söt lilla Honey?

Sen har jag tränat lite mörker fotografering, inte så där jätte lätt att hitta motiv och man drar sig liksom att släpa ut kamera och stativ när mörkret lagt sig och temperaturen sjunker under -10
Men det blev några...
Grejen är att INTE fota med blixt,utan med lång slutartid







Det här kortet ska ses stort egentligen, då man ser eld "trådarna" så dåligt i den här storleken.

Fotade "pojkarnas" radiostyrda helikopter också,med bulp inställningen.
Ganska häftigt.


Den här inställningen är kalas om man får chansen att fota typ storstadstrafik.

En och annan nyårs raket fick jag med också.Men det här var svårt, då man liksom inte vet var och när dom ska komma.Det här skulle jag vilja göra om vid en mer arrangerad tillställning.Fast jag är ju emot smällare och raketer,och är helt för ett total förbud.








Känner mig riktigt träningssugen, men vet inte riktigt på vad.

/Erika

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Den sötaste lilla pudelungen har nu förevigats på din blogg;)Tack för att du tog dig tid med oss kära du.

Nu sitter jag här o undrar hur lilla Kajzabajsa mår som är i stora Göteborg utan sin mamma, men jag är säker på att hon har det tokbra tillsammans med sin handler Anna-Lena..Åååh, dessa underbara små pudlar<3

Miss her..

2011-01-06 @ 00:38:33
Postat av: Erika

Jag tror säkert Kajza bajsa har det kanon,är säker på att A-L är en ansvarsfull och super duktig människa.

Jag håller naturligtvis alla tummar och tår för din underbara Kajza.

2011-01-06 @ 08:54:44
Postat av: Ullis

Vilket litet sockervadd!! Nyklippt och FIN!!!!!

2011-01-07 @ 11:31:24
URL: http://www.123minsida.se/ullis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0