Höstmys.

Åhhh visst är det mysigt, nu när hösten är här.Jag tillhör dom som verkligen går i idé, dom som vill boa och shoppa loss riktigt ordentligt just i hösttider.Jag vill styla om,förändra och köpa nytt.
Och just nu skulle jag lätt vilja bara åka runt med en väl fylld plånbok,och bara peka.
Ibland blir den här driften extra stark,kanske just vid höstens antågande *he he*
That´s me : ))

Kolla själv ,tänk att bara få tok shoppa här....

http://www.butikannelie.se



Sundsvall ligger inte långt bort, det är värre med den där fyllda plånboken.Den är skiiiitans långt bort,för att inte säga obefintlig ; )

Men jag njuter av det lilla,alla trädgårdskrav är borta nu.Man kan med gott samvete sjunka ner i soffan när skymningen faller och bara njuta av alla bra program som visas nu på tv.
Härliga promenader utan att man flyter bort i värmen är inte heller att förakta.

I går var ju ute och cyklade för första gången med Lovisa,och jag undrar fortfarande om hon gjort detta förr.Det här var helt hennes grej,annat än att traska i skogen som hon hatar.Pinnar och skit i pälsen som hon blir tokig på,nää hon är en stads hund hon.
Sen han jag med att städa upp tvättstugan och med gubbens hjälp vart det skapligt där.Men det behövs helt klart en rot rust där,men helt ärligt känns det som det finns roligare saker att lägga pengarna på jaaa som en hund,som bra shopping eller kanske en resa i december...

Känns som att tvättstugan går man bara in och ut i, eller varje fall gör jag det.Ähhh någon gång ska den pimpas den med.
Framför allt för att underlätta hundbaden.

Och appropå hundbad, så borde jag precis i skrivande stund ställa ett stycke pudel i badet.
Så i och med detta får bloggen sluta för idag.

Ha det bra och glöm inte att släcka ljusen ni säkert tänder på kvällarna nu.

  
        
                 Lilla Lovisa 9v

Sorry Helene inte så mycket hund bilder idag heller...
Får nog göra ett kollage tills nästa gång.Eller kanske ett fest kollage,det vore väl roligt ??

Kommentarer
Postat av: Helene

Festkollage vill jag se!!

2010-09-19 @ 19:36:39
URL: http://barecho.bloggplatsen.se
Postat av: Katarina

Ja tänk om det kom pengar från ovan så lyckliga vi skulle vara då, tror du att vi handlade ihjäl oss??? Snud på!!! Men jag är sååå glad, Asko kom med en super häftig ide om vårat sovrum så nu ska här rustas=jag är lycklig!!!

2010-09-20 @ 01:34:14
Postat av: Pernilla

Toksöta Lovisa....

2010-09-20 @ 13:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0