Nya valpbilder !!!

Tänk nu är det fredag igen, jag slutade tidigt idag och när jag slutade tog jag mig en sväng förbi RUSTA.....
Och det borde jag ju begripit att det besöket inte skulle bli gratis.Oj va dom hade gjort om där och va mycket lull lull dom lagt sig an med.
Själv sprang jag ganska på en gång på en ny och jätte härlig badrums matta.Jaaaaa ni vet det ena ger det andra.
Näääää så att när jag hade raffsat ihop mitt hade jag kunnat slagit ner halva kön för att få komma hem så fort som möjligt och få styla om.

Tänk va lite lull-lull kan få en trötter kärring på lättare humör.
Nåja toan vart städad och nu kan jag fortsätta avjuta mina heta bad på mornarna.



Jaaaa när jag var klar tog Hanna och jag oss en promenad med voffarna,så nu är det både mätta och trötta hundar här hemma.




Nu ska här strax dukas upp för en liten Sushi kväll, jaaa för egen del är jag inte så där jätte förtjust i sushi så för min del blir det stekt Gös med potatis och lite goda såser till *mums*

Elin och Nicko har varit och hämtat nya bilen som Elin fått av sin morfar och mormor.
Och lyckan och stoltheten gick knappast att ta miste på.
Och den var jätte jätte fin , riktigt tuff måste jag säga.

Jag kan riktigt känna hur det måste ha känts att få komma in i bilhallen och se den stå där splitter ny med en stor skylt på "Reserverad för Elin Kvist"

-Nåja va är väl en bal på slottet......

Nääää själv får vi nöja oss med en bättre begagnad,om vi bara kunde komma fram till vad....
Men vi har nog valt ut två olika sorter,men vem är bäst.......
Jaaaa det beror ju på vilken man frågar det.

Men troligen blir det en SUV.

I helgen är det pudelspecial i Gnesta, min vän Pernilla kan tyvärr inte åka men skickar lilla Kajza med Lotta.Hemma hos Pernilla väntas det nämligen smått.Det är Tummelisa som vilken minut som helst nog ändå måste klämma fram....

Lånade bilden av Pernilla, för jag måste bara visa er hur tjock man kan va : ))

En annan som funderar över när hon ska få åka på utställning igen är lilla Lovisa.



Nya bilder igen på vår kommande lilla valp ,MEN.................
HON FÅR BLÅA ÖGON !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


tik nr 1

tik nr 2


Ha nu en trevlig helg mina vänner.//Erika

Kommentarer
Postat av: Katarina

Meeeen va fint med blå ögon, dom är ju bara sååå sööööta... Vem vill inte ha en sån då, jag vågar inte visa Asko när han kommer från jobbet...

2010-10-01 @ 19:03:32
Postat av: Erica Andersson

Snyggt i badrummet!

Sååååå söööta med blå ögon! Lilla Isprincessan:)

2010-10-01 @ 19:33:21
URL: http://www.alsjobergets.se
Postat av: Anonym

Prisma

2010-10-01 @ 19:59:41
Postat av: Christina i Taxinge~

Snyggt du gjort i badrummet! Visst är det kul att göra om lite här & där! Jag gjorde själv om toan med turkosa accessoirer häromveckan:-)

Alltså den valp ni väntar på är ju söt bortom förnuft!!! aviiiiiiis

Men stackars lilla spärrballongen! Kan man verkligen bli tjockare än man är lång.....eller hur det nu var....? Hoppas innerligt allt går bra när det är dags!

2010-10-01 @ 20:01:09
URL: http://www.123minsida.se/Christinas
Postat av: Anonym

Kristall

2010-10-01 @ 20:39:45
Postat av: Anonym

Karisma

2010-10-01 @ 21:15:47
Postat av: Anonym

Chianti (uttalas med K) som för övrigt är ett gott vin...!

2010-10-01 @ 21:24:49
Postat av: Erika

Chianti är för övrigt en mycket fin Austinros.Men är för mig en kille ; )

Karisma har jag tänkt på,dock har vi ett barn på dagis som heter så.

Prisma skrev någon, och jaaa det har jag själv tänkt på.



Gubben vill DrivIs eller Flinga.

Kanske ska jag lyssna på honom,det var han som döpte Amigo också,efter sin favvo pizza på Verona.Och som ni vet vart ju det mer än bra.



Men inget är klart,jag hoppas ju bara höra det där namnet som får det att kännas självklart.

2010-10-01 @ 21:37:56
Postat av: bella !

tik nr 2 såg ju trevlig ut ;) nästan så att hon tänker äta upp en.

2010-10-01 @ 21:58:30
URL: http://readaboutmylifebellss.blogg.se/
Postat av: Eli

Hei

Jeg syntes hun kan hete Lucia, dels for at det nesten er tid for Lucia når du får henne og dels for att det ligner litt på Lucifer og valpene ser jo ut som små-jävler med sine "flekker" over ögonen :-)

God hälg til dere alle!

Hilsen fra Eli

2010-10-01 @ 23:51:23
URL: http://www.kennelblackemac.com
Postat av: Pernilla

Ja nu är hon ju mamma som de flesta vet lilla Tummis..stackars liten fick snittas, men mår nu som den prinsessa hon är med sina 3 småprinsar..

Ang valpbilderna på din, vem det nu blir..dessa ögon kommer föfölja mig..helt overkligt blå ögon..så vackert.

Kram på dig Erika..

2010-10-02 @ 17:02:19
URL: http://www.trazta.com
Postat av: Ann

Nanuqa ; från Nanook/Nanuq inuitiska, läs Wikipedia

2010-10-02 @ 23:09:34
Postat av: Anonym

ISA eller KIIRA=ett ryskt namn och rasen kommer ju ursprungligen från ryssland... =)

2010-10-04 @ 20:23:13
Postat av: Anonym

ISA eller KIIRA=ett ryskt namn och rasen kommer ju ursprungligen från ryssland... =)

2010-10-04 @ 20:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0