Om drömmar...

Ibland undrar jag om jag har någon form av övernaturlig känsla...
Ni vet när man drömmer något eller bara känner på sig hur saker och ting ska bli också blir det så till slut.Det har hänt mig förr.
Jaaaaaa jag vet,det är sällan någon tror på en.MEN....

den här gången han jag tidigare i veckan berätta om min dröm för L som jag jobbar med och idag slog den in.
-Jaaaa ganska precis som jag hade berättat.
Jahaaaa man vet inte om man ska skratta eller gråta.Eller bara stå ut : (

Uch lite obehagligt eftersom jag i natt hade en obehaglig dröm, som jag inte vill slår in....
En sån där dröm man minns.

I morgon ska gubben iväg och jobba igen *sällan,eller hur?)
Han ska till våra vänner Mårten och Pernilla och tapetsera om deras Elvis rum.

Nu blir det Idol och fredags mys //Erika

Kommentarer
Postat av: Helene

Fy så otäckt...... tur jag har så dåligt minne så jag inte minns vad jag drömt....

2010-10-08 @ 21:51:42
URL: http://barecho.bloggplatsen.se
Postat av: Ullis

Jaaa vet precis hur det känns. Förra året i sept/okt gick jag omkring med döds ångest... Kännde på mig att någon i min omgivning skulle råka illa ut...En kännsla som höll i sig dag efter dag. Men jag kunde inte riktigt lista ut vad det va som skrämmde mig. Bara att jag var otroligt orolig att förlora någon..!!Talade med min vän om det. I nov förra året fick hon diagnosen bröstcancer..

Väldigt obehagligt!!!!!! =(

2010-10-09 @ 12:26:25
URL: http://www.123minsida.se/ullis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0