Monki BIS-2 !

Jaaaa det är inte utan att jag känner mig liiiiite trött nu, ni vet när man knappt orkar klä av sig,borsta tänderna och ta sig mot sängen.Såååå känns det nu.
Och i morgon kväll ska vi har möte -Guuuuuud va roligt ! *not*

Började dagen med utställning, syftet var i första han att träna Monki men Amigo fick följa som moraliskt stöd.
Vilken dag vi hade !


Monki blir Bäst i Rasen


Och sen Bäst i Gruppen

och sen spottade den plattnästa gullefjunet upp sig så pass att hon blev
 BEST IN SHOW-2

Helt jäkla otroliiiiiigt !!!!!!
Och jag är sååååååå glad för Elins skull och Monki är ju ändå bara 10mån gammal !

Andra som det gick bra för under dagen var
Helene o Miranda som blev Best In Show-1 valp



och Ullis och lilla Kajsa blev Best In Show-2 valp



Amigo slutade som BEST IN SHOW-2 Veteran

Jaaaa sent om sides vart det, så det var bara hem och slänga i sig mat och sen vidare på fotokurs i Årsunda, genom Studiefrämjandet.
Åhhhhh herreguuuuuuud, om jag fattade hälften av vad hon pratade om.Som tur var ärr vi nybörjare allihopa.
Fem träffar blir det och efter det påstår hon att vi aldrig mera ska knäppa med autofocus.
Sista gången ska vi till Järvzoo och fota "vilda djur".
Men nästa träff som vi har läxa inför, då ska vi till Gysinge och fota forsande vatten, ni vet så det ser ut som bomull ; )


Åhhhh herreguuuuud, va har jag gett mig in på ?????

Ha det // Erika

Kommentarer
Postat av: Katarina

De där kommer du fixa galant, såg i tidningen idag nån fotograf som hade varit i Älvkarlebyfallen och fotat och då tänket jag på dej. Skulle de inte komma nya bilder på valpen???

2010-10-18 @ 13:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0