Nu ska vi reda upp det här !

För er som inte hänger med i svängarna och tycker att hela hundflocken är en smula förvirrande = )

Äldst är "Amigo"  (även kallad Stor snuff,Migo)



Sen är det Piraya  (Även kallad Blaj,Blupp,Brajet,Pirran)



Vilda (även kallad Vilding,Dull-dull,Hilding-Vilding)



Märta (även kallad Fjärt-Fjärt)



Elvira (även kallad Puddeli)


Och Lovisa (även kallad Puddela)


Det är våra hundar som bor här hemma.

Sen har vi Greger (även kallad Geggan-Silverpiiil)
Men han bor hos mina föräldrar.
      

Sen har vi vår dotter Elins hundar Chihuahuaerna "Tira" och "Mysla" (även kallad Pilan och Pusing) 
samt Japanese Chinen "Monki" (även kallad Monkimir)



Jaaaa tillsammans blir vi några,som vid ex födelsedagar och julafton osv.

Jaaa inte att förglömma mor och dotter....


mor....


dotter...

Så nu har ni kanske fått liiite kläm på det hela.


Kommentarer
Postat av: Christina i Taxinge~

Underbart, Erika - tack!:-))

Men hur i himlens namn ser du skillnad på vissa av dem...? Jag som t o m tvingade in grannens katt i bilen för att jag trodde det var våran Majsan:-))))

Nåja, det är längesen nu och jag gör inte om det!

Men Puddeli & Puddela = helt lika! Märta & Vilda = nästan helt lika! Två stora svarta = helt lika! Ojojoj, t o m katterna ser nästan lika ut.....men ni har säkert kul med alla dem i huset!:-)

2010-05-12 @ 17:06:25
URL: http://www.123minsida.se/Christinas
Postat av: Erika

Full koll på den biten Christina ; )

Kan i mörker bara genom att känna på dem,avgöra vem som är vem.Är man liiite små störd då? he he

2010-05-12 @ 18:38:11
Postat av: Christina i Taxinge~

Inte störd.....bara "älskar-vovvarna-kär"!



Jag kan känna igen min egen gubbe i mörker också, bara gm att känna på honom:-))))

Värre med katten i mörker......



2010-05-12 @ 21:44:34
URL: http://www.123minsida.se/Christinas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0