Flaggan i topp,det blir en med.......

jaaa just det,det blir en med snopp = )

Fast det inte ens är jag som ska ha bebis tycker jag det är såååå roligt , blir jag alldeles tossig.
Och pojkar är ju så mysiga.

Namn, jaaa va döper man barn till nu för tiden?
Nu ska dom ju heta så orginellt som möjligt,och visst är väl det roligare än på -70 talet när typ ALLA tjejer hette Maria,Anna och Elisabeth och pojkarna hette Anders,Peter och Daniel......Uch va tråkigt.

Men att komma fram till ett passande namn är inte lätt, den blivande mamman och jag spånar förfullt över MSN ; )
Jag är ju inne på något orginellt,men inte för svårt.
Norton, Loke , Billy,Noah, Vincent, Enzo, och mitt absoluta favvo namn Milton.....

Men Ture är väl gulligt också,likaså Theo.

Sen ska ju barnkammare iordningsställas, och där var vi inne på helt samma spår, tror jag.....
Vitt-grått-silver i temat "prins".
För det blir ju en liten prins <3

Men så fick jag i uppdrag att kolla runt lite och då föll jag också för brunt/beige-vitt-guld,såååå fint !
Och kristallkrona



Och väggtext måste det ju vara !


Kan det bli mer passande ?

Jaaa gud vad är väl som väntans tider ???????

Nä nu väntar min frissa Anna på mig, så nu säger jag
-På återseénde !

/Kram Erika

Kommentarer
Postat av: Katarina

Får jag lägga mej i så tycker jag grått o vitt som på bilden och kristallkronan i silver GUUUUUD såååå fint. Va fan kan inte en annan få barn för, ja ja jag vet att jag är bäst före datum förbi för länge sen, men man kan väl fååå önska i allafall. För min del såå blev de ju sååå....

2010-03-30 @ 21:11:57
Postat av: Pernilla

Ture och Lukas är fina namn!

haha jo mina hundar heter ju det så jag är ju lite partisk.

Grannen döpte sin son till Lukas, lite skoj faktiskt.

2010-03-30 @ 22:09:57
URL: http://www.labradaren.se
Postat av: Elin

Jag håller med Katta om färgvalet, grått, silver och vitt skulle passa en liten prins perfekt :) När det kommer till namn så tyckte jag att Noah var jätte fint!

2010-03-30 @ 22:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0