Akut sug...

Mmmmmm, fick ett sånt här på kvällskvisten.

Efter att ha varit ute med hundarna och konstaterat att det fortfarande är massor av snö kvar.Det är slutet på mars och guuuud vet när allt det här ska försvinna.
Nåja efter att ha varit ute och sedan klippt Amigo och sedan gjort fika till mamma och pappa som kom på besök och sen gjort fläskpannkaka ,ätit och dukat av och sen äntliiiigen sjunkit ner i fåtöljen med datorn på armstödet och av en händelse bara slinkit in på Len´s hemsida, då kom det.......
http://www.lens-roses.be

Suget alltså.Gud jag kände riktigt det pirret,eller paniken innan man kommer på andra sidan granhäcken.
Annika är förmodligen nu den ända som vet vad jag menar.....

Sen när man ser allt och inte vet vart man ska börja.Varmt och törstigt men lik väl springer vi som två yra hönor i jakten på allt underbart som aldrig vill ta slut.
Hopplösheten man känner när vagnen är proppfull och man inte ens har kommit till slutet på första gången,och man fattar att nu blir det dyrt,ändå ger man sig inte.
Man vill bara ha mer och mer, ja begäret är så pass att vi knappt får plats i bilen hem.Ändå är man så jävla nöjd och lycklig att man bara vill spricka.
http://www.lota.se/


Tiffany , sååååå perfekt.


Poustinia ,ahhhhhh..


Melrose,påminner om Romanze.


His Majesty

Anne Harkness, underbar färg.

Jaaaaa än får jag vänta ett tag, så suget lär nog vara på topp när det äntliiigen bli dax att få åka på första rosresa.
-Åhhhhhh va jag längtar.
Men först blir det Trädgårdsmässan den 10 april

Ha det // Erika

Kommentarer
Postat av: Helene

Ja, men det låter ungefär som jag när det inte har varit utställning på ett tag!! Om man byter ut några ord så stämmer det på pricken!

"Suget alltså.Gud jag kände riktigt det pirret,eller paniken innan man kommer över ringsnöret. Carina är förmodligen nu den ända som vet vad jag menar.....



Sen när man ser alla och inte vet vilka man ska välja.Varmt och törstigt men lik väl springer vi som två yra hönor runt och runt i jakten på några vinster. Hopplösheten man känner när pengarna är slut på kontot och det bara kommit till april...ändå ger man sig inte.

Man vill bara ha mer och mer, ja begäret är så pass att vi knappt får plats i bilen. Ändå är man så jävla nöjd och lycklig att man bara vill spricka.

ha...ha... vi är ganska så lika ändå, eller hur?!

2010-03-19 @ 13:11:09
URL: http://barecho.bloggplatsen.se
Postat av: Erika

Att vi är ja !

2010-03-19 @ 14:06:18
Postat av: Annika

Mmmmmm, jag förstår PRECIS!

2010-03-20 @ 16:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0