GLAD MIDSOMMAR !

Vill på detta sätt passa på att önska er alla en riktigt skön midsommar.
Själv började vi med en relativt tidig morgon promenad och fick under turen ett pipande sms i luren.

"BB ,6cm öppen" 

...och som vi har väntat, jaaaa vi väntar än på ett "klart" besked.
Vi håller alla tummar och tår för att allt går bra och att den kommande lilla familjen upplever sin allra allra bästa midsommarafton någonsin.Även om det säkert är väldigt kämpigt nu.

Här har vi haft mammsen och pappsen på sill/lax macka och iskall cider, 
och sen "Kaffe Karlsson" på det, till mamma och mig.



Måste ni prova ifall ni aldrig gjort det,Kaffe Karlsson alltså : )
2cl Baileys
2cl cointreau
varmt kaffe och vispad grädde på toppen *kärlek*



I övrigt ska vi bara softa gubben och jag tillsammans med barnen, skrämmande men sant.Men det är sådant man uppskattar mest i livet nu för tiden, och tänk jag trivs med det också.










Midsommar eller ej, herreguuuuud han har hittat en klematis som inget stöd har.Måste genast åtgärdas.










"Sunset Boulevard"

Vårt alldeles egna lilla paradis...



GLAD MIDSOMMAR och kom ihåg att visa varandra kärlek och uppskattning, livet kan ta sådana tvära vändningar ibland och rätt som det är står vi där ensam.



Min stora kärlek,min alldeles egen "Rönnerdal"


Kommentarer
Postat av: Christina i Taxinge~

Åååååå, vilken Rönnerdahl!!!!!!!!!!!!!!!!:-)

Ha en riktigt skön midsommar, Erika!



Jag tillbringar också midsommaraftonen enbart med min hjärtans kär (som mest sågar & spikar!) och det är så ljuvligt skönt! Solen skiner, katten rullar i gräset, midsommarmaten ska snart intagas och i hallonvinet klirrar isbitarna!

2010-06-25 @ 14:09:15
URL: http://www.123minsida.se/Christinas
Postat av: Katarina

Ojoj nuuu blir väntan lång, måtte allt gå bra. Vilken underbar Midsommar för dom.... Ja här blir det lika LUGNT o SKÖNT man liksom inte orkar längre, kan inte förstå... Skön Midsommar!!!

2010-06-25 @ 14:47:42
Postat av: Erica Andersson

Åh, vilken underbar midsommar för dem! Vår Isac är också född på midsommarafton för 9 år sedan, den 21/6.

Ha en härlig Midsommar!!!

Kram Erica

Ps. Vad heter den underbara vita rosen? Helt enorm!

2010-06-25 @ 18:37:15
URL: http://www.alsjobergets.se
Postat av: Erika

Den vita rosen är Finlands Vita Ros, det blir ofta sido skott av den och det är via ett sånt jag fått den.

2010-06-25 @ 19:50:11
Postat av: Pernilla

Ja, föder hon inte fram valpar på självaste julafton, så föder hon fram en Två-foting på midsommarafton...Fantastiskt!

2010-06-27 @ 11:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0