Myyyslördag

Lördag och sovmorgon..........Det var just det ja.
Kunde jag sova i morse då, nääääääää jag vaknade tidigt ja,låg med laptopen på magen i sängen ett slag och surfade runt lite.
Pratade med P som är så sugen på en toyis,en röd tror jag minsann.
Och visst är dom mysiga,jaa helt underbara faktiskt fast en smula skälliga ; )

Men för att vara riktigt taskig ska jag fresta....


Den där mikrofonfrisyren, åhhhhh !!!
Alla ser dom ut att heta Gun-Britt.
Eller det kanske är jag som har lite förutfattade meningar där, tycker liksom alla permanentade kärringar heter just Gun-Britt, eller Barbro ; )


Kan bli annat än kär ?


Åhhhhh.....


Lottas "Emil"

Och lilla lilla Mandy

Sååå tjött...

Nääää nu får det var slut med ögongodis för denna gång.

Jag har på förmiddagen varit och hämtat hundmat,ska byta mat åt i första hand dom mindre.
Jag hoppas den ska smaka för det är fint värre.....
BRAVO med Älg och hjort kött,det blir sk "blötfoder" åt dem, helt utan vete som visst ska vara kalas för pälsarna.



Sen har vi varit på och fikat med mammsen och pappsen och innan vi åkte så tog vi en stadsvandring med hundarna.
Så nu är dom nöjda och belåtna här.Efter som vi alltid bott i hus så blir det lite annat för dem att komma upp på stan och gå i trapphus.Dom ser så frågande ut när dom kommer in i trapphuset och det är såååå många dörrar att välja på,men roligt och spännande är det.

I kväll har vi bjudit in oss själv till våra vänner Katta och Asko ,då dottern ska ha bjudning för sina vänninor här hemma.Så vi tar en promenix över till Katta och Asko och låter pudlar och Amigo följa.
Han har ju det lite "körigt" här hemma nu då Elvira nyss löpt över,Märta och Mysla höglöper.

Men han har ett psyke av guld den hunden, han visslar lite åt dem men det räcker att "hmmm:a" åt honom så går han och lägger sig.Vi kan utan problem ha dem ihop,trots höglöp om vi är hemma dvs.
Och nu är det ju i princip alltid någon här hemma så det blir sällan till ett problem.
Annars är han ju så underbar att ta med Amigo också, han följer en hela tiden och lägger sig strax intill en om man sätter sig.

Näää nu ska vi ta en korv med bröd här,sen kräver väl tvättstugan sitt igen antar jag, är det något annat.....
Vann jag pengar så vart det helt soloklart en hemhjälp och en kock.

See you later.....

/Erika

Kommentarer
Postat av: P

Grällsta på torsd om allt faller in som det ska *Ler

2010-01-23 @ 16:00:38
Postat av: pudelflickan

Vilka söta pudelbilder du har tagit!

Hälsningar Hedvig

2010-01-26 @ 16:49:47
URL: http://www.pudlarpelargoner.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0