Hå hå hå ja jaaa...

Jaaa har man inte jobb så skaffar man sig...
Som ni kanske förstår så har jag lite bilder från trädgården ,på våra rosor och andra blommor.
Så nu tänkte jag för att bara ha dem ligga i datorn så borde man väl kanske publicera dem...
Sagt och gjort...
Jag gjorde en till blogg,men mera som ett fotoalbum.
Mest för mig själv,för att jag ska kunna njuta av våra blommor.
Men även för er andra som vill titta in då och då och drömma er tillbaka till sommar och värme.

Sidan kommer ta evigheter att göra klar, då jag har tusentals bilder.
Men jag tar lite i taget och bara börjat ännu.
Sägas ska också att jag nu använder mig utav en av Blogg.se egna mallar,så ska det inte vara är det tänkt.
När allt är klart lägger vi in svart bakgrund och gör en egen logga.

Nu får jag koncentrera mig på att få in alla bilder,jag har ju aldrig gjort en trädgårdsblogg/album så det är svårt att veta hur man ska lägga upp bilderna...
Ska man lägga hur som hellst, sortera i färger, eller sorter eller rosorna i deras "familjer" typ Bourbon,alba,rabatt,klasblommiga...

Men jag valde att blanda lite.....
Tja vill ni kika in så är ni välkommen.....

http://www.erikastradgard.blogg.se

/Erika


Kommentarer
Postat av: Anonym

a

2010-01-12 @ 22:42:46
URL: http://erikastradgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0