Kvällen innan dopparedagen och Nya kort på Drivis

I dag tog vi och fotade Drivis lite,hon har ju fyllt 4mån så man måste ju dokumentera.
Men såklart hade jag kameran fel inställd på vitbalansen, så det vart ju bara katt sk*t av det *typiiiiiiskt*

Dom första fotona är dock helt ok.





Men sen......tja ni ser ju ändå.









Riktigt riktigt prydlig,precis som jag hade önskat mig : )

Jaaaa vi är verkligen super nöjda med den här hunden.Hon är både trevlig och jäkligt snygg.
Vet inte hur många som stannat oss på promenader och fotat henne med sina mobiltelefoner,men det är är några.

Nästa gullunge,som fått ny frisyr är.......





Badade henne i går och när jag fönat henne så bestämde jag mig, nu åker skiten av.
Det var ändå bara fjös.Nu får ny och fräch päls växa ut.

Nu har vi nyss ätit en mkt sen lunch här, efter att ha inhandlat dom sista julklapparna,handlat den sista maten och gjort färdig Jansson.Så nu ska jag ta mig en Kaffe Karlsson och bara njuta av lugnet innan skinkan ska grilljeras,det är dock mannens uppgift här i huset.

Senare ska vi tillsammans med barnen ha uppe sittar kväll och spela Bingolotto.Ska ju bli jätte mysigt,har inte spelat Bingolotto på hur många år som helst.Pensionärs varning, nähäääääääää ; )
Fast jag har hört många som vakar in kvällen på just detta sätt.

Ha det mina vänner så här kvällen före doppare dagen

Kommentarer
Postat av: Barbro Coldenberg

GOD JUL och än en gång lycka till med blivande storvinnaren! Väldig snygg, välbyggd!

2010-12-24 @ 11:35:48
URL: http://www.barcols.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0