Namnsdagsbarnet...

Idag hade vi lite kalas här, blåbärs Prinsess tårta.Dels för att jag fyller år men också för att lilla älskling faktiskt har namnsdag på min födelsedag : )




Inget stort kalas precis, bara mamma,pappa,dottern med sambo och äkta mannen förstås.Men det är ju alldels förskräckligt ojämt också ; )
Sonen stackarn fick inte vara med och äta tårta och dricka kaffe ,för dom hade teambuilding med skolan någonstan mitt ute i intet.Kul när regnet stundvis stog som spön i backen *not*

Vad jag fick ?

Jo förra veckan fick jag ett par till walkingskor av mamma o pappa, det var min present men lik väl kommer dom med paket idag !
Två stora "dra-på" underlakan, och det var ju kanon för vi börjar få tunt med just underlakan. Och av dottern och sambon fick jag en jätte fin godisskål som det står "fredagsmys" på samt två härliga ljuslyktor.
Va gulliga ni är *hjärta*

Namnsdags barnet hon fick inget,bara en smakbit av grädden på tårtan.



Nää nu har jag just tagit ett hett bad och nu ska jag hoppa i säng, eller hoppa och hoppa.
Kravla är kanske bättre ord *he he*

Ha det // Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0