Vilken vecka.

Jag känner mig trött och sliten och kanske hjälper det till att veckan som snart gått har varit i tuffaste laget,trots att vi haft mycket mindre barn.
Men ibland händer allt på en gång känns det som, tillråga på allt så har båda mina kollegor semester och finns inte  till hands att prata med.
Även om man har vikarie så är det inte på samma sätt.

Det verkar tokigt att klaga,men min fot värker så och det gör också att humöret dalar.
Förstår inte när denna värk ska ge sig.
Min läkare ringer mig och berättar om röntgen resultatet på måndag och kanske har hon en plan på hur vi ska gå vidare med att få foten bra.
Det känns liksom hopplöst om den ska värka så här hela våren och sommaren.

Jag fick en länk av min son i går,han bad mig lyssna på denna underbara kille, som verkligen har en röst utöver det vanliga.

http://www.youtube.com/watch?v=t9-CS2v8wcc

och vill ni höra mera av honom...

http://www.youtube.com/watch?v=9wceKiDBjFM&feature=related

Vilken kille !!!!!!!!!

Kram på er !

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej gumman!

Förstår att humöret dalar en vecka som denna.....

att dessutom ha ont hela tiden gör ju definitivt inte saken bättre!

Du vet att jag finns här om du behöver mej.

Som en liten ljusning kan du ju tänka dej bilden på oss imorron när vi tränger oss förbi för att komma in i mässhallen och se allt fint de har där.(en klen tröst i allt elände men man måste försöka greppa efter det lilla...)

Kram Annika

2010-04-09 @ 09:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0