En hektisk men rolig helg .

Jaaaa detta inlägg var det inte utan att man svor om.....
Joooo min kamera laddade ju ur efter bara ett par bilder i går på mässan *typiiiiskt*
Så jag var tvungen att använda min mobilkamera, och det går ju bra.MEN........

Hur f-n tankar man ur f-n skapet då ??????
Jag har kabel, och jag ansluter till datorn,men ingenting händer mer än att det klongar till i både telefonen och datorn,precis som ett tecken att dom känner av varandra.
Men inget meddelande kommer upp om att "Ny maskinvara har hittats" eller "vill du föra över bilderna till den här datorn" osv...

Men säg det som ska vara enkelt.....

Jaaa efter många om och men har jag nu kunnat förminskat bilderna i kameramobilen och kunnat skicka dem till min mejl adress.

Nåja igår var vi ju på mässan, och vi hade en mycket trevlig dag i goda vänners lag.
Jaaaa Conny,Björn och Mats dom förhöll sig mesta dels till den drickbara delen av mässan.Där satt dom och pratade om ditten och datten.Och det för fick dom mer än gärna göra för mig, för vi skenade Annika och jag,mässgata upp och ner, fynd efter fynd och som vanligt flera -Ohhhhh, -åHHHHHH,-Kolla !!!!!!

-Jaaaa ni vet när man är så trissad att man inte ens får fram ord som en normal svensk kan översätta.

Vi gjorde en paus lagomt till att Lotta och Erika kom, vi fikade i hop och gick sen tillsammans för att kolla B-hallen.
Alltså det finns ju hur mycket som helst !

Man gör ALLTID fynd !!

För mig vart det en välväxt Mårbacka och en pellis vid namn TipTop,ur tjusiga bägge två.


"Mårbacka"

Ett hjärta blev det också, till sovrums fönstret.




Jaaaa sen fanns det ju naturligtvis hur mycket fint som helst att se...

Men först uppsamling och fika ; )


Björn,Ullis och Conny


Ullis,Mats,Björn,Conny,Annika syns knappt,Lotta syns bara skorna och Erika


Årets tema tror jag var "Romantik"






Magnoliorna blommade för fullt, här hemma får vi vänta ett slag till...

Själv lyckade jag också snoka mig fram till ett litet bord där men sålde någe fikabröd,men det var inte det jag var ute efter.......
För under disken såg jag att hon hade hibbesticklingar,tre olika sorter varav den ena gul dubbel.
Den bara måste jag ju ha, och en 20a var den helt klart värd,bara att hoppas att färgen stämmer nu då.



Jaaa vi gick väl på mässan i tre timmar och sen styrde vi alla kosan mot Fullerö i Uppsala, och det var ju ett trevligt ställe !
Dit blir det garanterat flera besök.





Sen avslutade vi traditionsenligt på restaurang JAVA , kanon som vanligt de mé.


Ullis,Lotta,Erika och Mats , jaaa vi andra har väl skenat i förväg.

Ja jag tror alla var mätta som........


när vi gick där i från.....

Väl hemma var jag helt slut,en dag full av stoj och stim !
Så det vart en relativt tidig kväller.

Idag har vi haft röjar dag, städat och städat och städat,varvat med tvättning.
Gubben har tvättat alla bilar+mamma och pappas och bytt däck på den också.

Puddela han jag med att bada också...


Myser i filten efter badet...

Visar lite kort från en av förra veckans morgon promenader också ...





Ha det mina vänner //Erika


Kommentarer
Postat av: Lotta-Djakartas

Jaa va kul det var igår på mässan.. kul o göra nåt annat än hund oxå.. Själv har ja fått massor gjort idag här oxå.. nu är ja så slut att ja nästan skulle kunna somna stående känns det som.. Bloggat har ja oxå gjort faktiskt var väl typ en vecka sedan sist..

Nu blir det nog ryggläge här ..

Krams L8

2010-04-11 @ 18:17:15
URL: http://www.djakartas.se
Postat av: Pernilla

Ålskar Fullerö...

2010-04-11 @ 19:54:28
Postat av: Katarina

Ja men vännen temat var kärlek i år, för att Vitoria och Daniel ska gifta sig.... Inte f-n var det nån som gjorde såna utsmyckningar till oss inte å då var vi ändå tre par som gifte oss........

2010-04-12 @ 00:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0