Påsken är väl underbar,OM det inte vore för.....

Jag tycker verkligen påsken är bland det trevligare högtider vi firar. Ledighet, godis och våren i antåg.
OM det inte vore för dessa j-la Påskkärringar !!!!!

Gud va jag inte alls tycker om det. Precis när man kommit hem och äntligen fattat att man nu är ledig då ringer dom på dörren.
Hundarna bli galen och gapar och vrålar över dessa halvstora individer som står där med handen utsträckt, utklädd och sminkad till oigenkännliga ,och dessutom förväntar dom sig att JAG ska dela med mig av min familjs påsk godis !!!!!



-Dom får väl köpa eget godis, för mitt får dom inte.
Nu ska jag njuta av min ledighet och jag tänker inte öppna dörren för några utklädda tiggare.Så de sååå.

Gubben har lagat klyftpotatis och fläskfilé med kantarellsås *mums*
Och sen blir det kex och ost framför tvn och inte att förglömma....





Man kan ju bli kär för mindre, en riktig myskväll ska vi ha.




Kommentarer
Postat av: Katarina

Ja de är bara att låsa dörren för dom ger sig aldrig... Och dom skrämmer ju hundarna!!! Jag fattar inte hur föräldrarna kan låta dom få springa runt som dom gör.... Men ha nu en skön PÅSK! Mat hos Svärmor i dag och åka hem till Mamma i morron sen ska vi ta de lugnt... Kram

2010-04-02 @ 12:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0