En snabbis.

Tittar in en snabbis, har nyss gjort en fläskpannkaka som står i ugnen och ser mer än mumsig ut nu.

Gjorde en äppelpaj när jag kom hem,lite gott till dagens IDOL.

Tog en härlig eftermiddags promenad med hundarna i den varma september solen,helt otroligt att man bara kan gå i en tunn tunika utan att frysa det minsta,snarare är det lite klibbigt varmt.
Gick hem till Katta och Asko och blev bjuden på kaffe där,hundarna busade ett tag och vi surrade på precis som vanligt,alltid lika trevligt.

I övrigt har det väl inte hänt speciellt mycket, hörde från Conny och Annika som är i Italien för att besöka Monzabanan och se Formel 1 där att allt var bra.
Conny fick ju det som 40års present av Annika och får jag gissa går han väl bara och små myser nu.
Annika tror jag letar hibiskussticklingar i vild förtvivlan åt mig ..*pöss gumman*

Näää mina vänner nu tror jag minsann att fläskpannkakan är klar.

Tjipp Tjopp //Erika


Kommentarer
Postat av: Katarina

Hoppas bara att det är hibiskus som hon tar sticklingar av, lite skumt lät det haa haa... Men det är huvudsaken att dom har det trevligt, och det vet vi ju att dom har!!!!! Kramzzzzzz med en hej dundrande huvudvärk!!!!

2009-09-09 @ 23:29:55
Postat av: Annika

Bona sera!

Vi tar oss runt i Milano med tunnelbana, var in i Duomo igår. Vilken byggnad!!!

Vi har varit till Monza en sväng idag för att "reka" lite inför imorgon. Det var redan full fart runtikring där och små "käcka" barer växte upp här och där, vill inte ens tänka på alla svininfluenser som sprider sej när de inte ens har vatten till ställena.....huuuua!

Det är nog nåt annat än hibiscus som jag har sett, kanske malva som du sa. En är lila och en är vit,ser ut precis som hibbeblommor med en JÄTTESTÅNDARE i mitten. Bladen är dock ganska fula och lite mjuka.

Conny och jag var ut och åt middag själva idag för pappa är lite sliten efter flera dagars gående.......han är inte van att stå och gå en hel dag. (ingen fara med honom alls, bara trött i benen)

Denna kommentar blev lite hursomhelst men det gör ju inget, ha det så bra nu så hörs vi när vi kommer hem.

Kram Annika Conny och Bengt

2009-09-10 @ 22:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0