Visst fan är det skillnad på olika ?

Jaaaa en kollega kom till mig idag med andan i halsen och undrade om jag sett Amerikas gensvar på "Bonde söker fru"

Jaaaa hon var alldeles till sig och bara av en ren reflex rös jag till med tanke på vår egen bonde som ser ut som han ätit en ekorre och är allt annat än attraktiv.

Så jag var tvungen att kolla upp den amerikanska modellen och då kommer nästa fråga....
-Varför ska USA jämt vara värst ???

-Jisses !!!













....-Jaaa det rinner i mungipan än......

****************************************************

Måste nu tillägga lite när jag tänkt på detta lite...

Kanske ska vi kontra med "Snickare söker"


Min personliga favorit,Björn *mums*


Åh Matte........*Mmmm*


Åhhh Ernst, hur fulländad får en karl lov att bli ?

Kommentarer
Postat av: Helene

När flyger vi dit?????

2009-11-03 @ 19:32:30
URL: http://www.barecho.com
Postat av: Anonym

Hahaha!! Åh vad jag hatar Sverige, inte nog med att det regnar och är kallt hela tiden, vi har fula bönder också! Tack och lov lyckades jag knipa en av de få snickarna vi har här ;)

2009-11-03 @ 20:47:35
Postat av: Elin

Hahaha!! Åh vad jag hatar Sverige, inte nog med att det regnar och är kallt hela tiden, vi har fula bönder också! Tack och lov lyckades jag knipa en av de få snickarna vi har här ;)

2009-11-03 @ 20:48:08
Postat av: Lena

Vilka mumsiga bönder dom har i USA!

Antar att det bara är skådespelare = )))))

Men, snygga var dom i alla fall = )



2009-11-03 @ 21:17:56
URL: http://www.nygards.bloggagratis.se
Postat av: Katarina

Haaaaa haaaaa!!! Se men inte röra!!!!!!

2009-11-04 @ 00:30:26
Postat av: Åsa

Antar att dom snygga bönder Sverige har, INTE behöver söka sej en partner på TV4, dom har nog redan ett harem.....Jag förundras fortfarande hur rödmustaschen med dom vita ögonfransarna lyckats fått ihop så många brev att han får deltaga i programmet!? Underliga äro herrans vägar......

2009-11-04 @ 11:41:44
URL: http://bounders.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0