Grå,gråare,gråast!

Idag måste det vara den absolut gråaste dagen på hela året.Regnet har hängt i luften hela dagen och solen den har inte gett sig till känna på mycket mycket länge.
Själv fryser jag precis som vanligt, fast mera.Precis som vavvorna hatar jag regn och rusk och vill då bara ligga under täcket med en bra bok.

Tittar på Grannfejden medan jag skriver och kan inte låta bli att små le....
-Hur idiotiska får vuxna människor bli ?

Tack för att vi fick dom grannar vi fick !

Näää nu ska jag byta om och sen är det natti natti,i morgon är det en lång dag.
Först vanlig arbetsdag, sen kvällsmöte.

Mitt utvecklingssamtal med chefen gick varje fall riktigt bra idag och var ovanligt snabbt avklarat.
Jag berättade om mina tankar att byta arbetsplats,så vi får se hur det blir framöver.

-Näää nu kommer han,lilleman...


Ha det mina vänner !

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ja du, grannfejden i all ära, själv är jag hur glad som helst att slippa dårarna! Man väljer ju knappast sina grannar, men härute i storskogen är det ljuvligt!

2009-11-17 @ 09:13:59
URL: http://bounders.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0