Jag är sliten..

Idag känner jag mig mer än sliten, förutom förkylningen så vart det ju 40 års fest i går.

Hanna och jag började morgonen med en hundpromenad i regnet och under promenaden ringer Annika och frågar om vi inte har förstått att det var i kväll festen skulle va,hennes 40års fest .....

Och det var ju tur hon ringde för det hade ju inte gått fram till oss.
Ja ja så kan det va ibland,men vi är flexibla.
Som tur är så var ju presenten,ett trimbord inköpt sen en tid tillbaka.
Så det var bara att kila hem svida om och åka för att inhandla blomma och lite annat smått och gott.
Sonen lovade att vara hundvakt och det var ju tur det då dottern själv skulle ut och fira sin födelsedag med sina vänner.

Så det vart lite sjåigt här, då gubben vill jobba på så länge som möjligt borta i lägenheten.
Men sju for vi väg med jätte paket och vacker blomuppsättning.
Jätte god smörgåstårta och cider och trevligt sällskap , jaaa jag fick till och med massage av Annikas moster så idag känns det som jag legat på spikmatta, med 100kg tryck över mig.
Herregud jag skulle verkligen behöva gå igenom mina "fileér" både här och där.

Annikas moster erkände också att hon är en av dessa "hemliga" läsare av min blogg, jätte roligt att höra och ännu roligare är det ju naturligtvis när ni ger er till känna med små kommentarer,på någotvis får man som ett gehör då även om det inte är anledningen till att man skriver.

Så idag är det tröttsamt, dels förkylningen som gör sitt till att man känner sig klen,sen den sena kvällen.
Så nu har jag nyss varit ut med hundarna,mamma och pappa har varit här för att skjutsa ner Björne till lägenheten.
Så nu har jag "bäddat" ner mig i soffan för att slö titta på veckans repriser och tänker inte göra ett smack idag mer än att vila mig i form.

Tack Annika och Conny för ännu en jätte rolig fest och som vanligt fick jag skratta så dom få magmuskler som finns gör sig till känna idag , du är sååå rolig vännen min och...
 -Jaaa mååå du leva i hundrade år !
    
I morgon bitti ska jag ha mitt utvecklingssamtal med chefen och tänk det hör inte till vanligheterna men jag känner mig helt tom ,hoppas hon pratar för jag känner att jag varken är upplagd eller har lust.
Vi ska gå igenom hälsostjärnan och den har jag inte någon som helst ågren över, tja skulle vara vikten då.
Men jag är väldigt nöjd med mitt liv i övrigt och skulle inte vilja byta med någon ,jag har en underbar familj och underbara vänner runt mig,jaaaa jag har allt jag kan önska mig.
Men men vi ska nog få tiden att gå och hon kanske har mycket att ifråga sätt mig om,vad vet ja.
Jag har ju tänkt begära förflyttning,men för tillfället känns det helt ok på jobbet,så vi får se vad hon själv tycker om mina tankar ang det.


Kommentarer
Postat av: Annikas moster

Vadå massage???? Det enda som fick massage var väl dina stämband!!!!!???? ELLER HIHI Hade gott

2009-11-15 @ 15:50:41
Postat av: Annika

Tack själva för present, blomma och underbart sällskap, det var en kul kväll!

Kram Annika

2009-11-15 @ 17:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0