Lördag eftermiddag..

Jag går här i valet och kvalet om jag ska våga sätta ut mina stamrosor, fasiken det är ju så himlans kallt på nätterna och flera av dem är ju i blom och proppfulla i stora feta knoppar.
Fatta om dom skulle frysa sönder......*Buhäää*

Men veckan som kommer skulle väl bjuda på varmare väder tyckte jag att jag hörde.

Gubben oljade varje fall in hela altanen på baksida igår och det blir ju så fint och ser så fräscht ut när dom är nyoljade.Nu återstår bara att plocka upp stolar,bord och div blomkrukor.
Och jag längtar såååå efter att få åka och inhandla sommarblommor till alla urnor.

Efter allt påtande både här och där så åkte vi över till Lotta och Jonas på eftermiddagen.Dom var ju tvungen att prova Jonas båt gubbarna och dom sken som solar när dom kom tillbaka och kunde bara konstatera att den nya motorn spann som en katt. *hrmf*
Nu återstår väl bara att hitta rätt i havet där ute.

Senare kom också Mats och Ullis ut och vi åt och surrade och vips så var klockanöver elva och det var hög tid att åka hem.







-Mmm, grillade köttben det tycker Shila om.

Jaaa så var den veckan över och det är väl bara att acceptera att det är måndag i morgon och man jobbar sent.
Som jag brukar säga -Ännu en dag i paradiset.......

Ha det mina vänner,nu ska vi äta frukost,se på Go´morgon och sen tror jag vi ska ta och skissa på det nya uterummet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0