Lördag morgon

Knäppte lite kort nu på morgonen, för att visa er hur "tuff" hon tror hon är den lilla pissmyran ..


Hon ruskar och drar för allt hon är värd och när jag böjer mig ner för att lossa henne,då....

tar hon bara nästa,,,,,


Ett riktigt vilddjur har hon blivit.

Hennes bror Birger har just flyttat,till Norge....
Det är inte utan att det känns lite jobbigt att inte få se honom växa upp och inte få busa med Lovisa mera.

En som ni får se väldigt lite bilder på är Piraya,därför tänkte jag visa ett alldeles rykande färskt kort på henne,hon springer ju alltid hem före dom andra från skogen och sen sitter hon kapprak i ryggen och bara tyckts räkna in dem när dom passerar grindhålet..


Härom dagen badade jag Lovisa igen och visst måste Lotta ha missat att berätta att det är tax i henne?






Alltså, hur söt får man lov att bli????

-Näää, nu kommer mammsen och pappsen med färska frallor och grillad kyckling,nu ska dom ha förmiddags fika *hrmf*


Kommentarer
Postat av: Lotta-Djakartas

Söööt som en tårtsmula.. tur att hon finns nu när Birger är så långt borta..

2009-05-23 @ 11:00:58
URL: http://www.djakartas.se
Postat av: Katarina

ÅÅÅÅÅÅ så SÖÖÖT!!!! Ja här var det bad i natt och så har jag klippt Ria alldeles själv. De kommer kort sen ska till Mamma nu, och då måste ju lillan vara fin hihi.Kram

2009-05-23 @ 13:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0